On yıl sonra...
"Selim gec bakiyim suraya!" ah şu cocuklar! Bak sen! Hakan! "Pist! Yardım etsene!? Cocuklarla bas edemiyorum.." "Tamam canım, sen istersin de ben yapmazmıyım?" deyip beni öptü..
"Tamam o zaman Gamze bende, Selime de sen bakıyosun." "Tamam hayatım." daha sonra Selimi kucağıma aldım. Oyy tarlı surat seni!! Selim...
Ah ah yine aklıma Sayidin ikizi geldi. Off aklımdan atamıyorum! On sene önce Selim Hakanı kaçırdığında Selimin çıkarttığı bıçak Selime sağlandığında, polisler gelmisti. Hakanla hemen ordan kaçmıştık.. Allahtan parmak izi falan yoktu.. Hem zaten Selim sucluydu.. Hakanı kaçırmakla..
"Askım Gamzenin altı kokmaya basladı, altını degistirir misin?'' " Tabi, askım! Ama sen de öğren artık bunları cocuklar doğalı iki sene oldu artık lütfen!" ".." Gamzeyi Hakanın kucağından aldım ve gidip altını değistirdim..
Hakanın yanına geldim. Selimi aldım kucağından."Noldu canım?" "Cocukları gezdiricem, hem Abimlerede ugrarım!" "Bekle canım bende geleyim.." "Olur.." daha sonra Selimin de üstünü değiştirdim. Ailecek cıktık dısarı..
-
İste abimlerin evine geldik. Bebek arabasından Selimi aldım."Gel bakiyim, canımm.. Dayınlara gidiyoruz gel gel.." daha sonra Hakanda Gamzeyi aldı ve hep birlikte tıklattık abimin kapısını..
Kapıyı Arzu açtı.."Ayy canım" deyip bana sarıldı sonra devam etti "Ne kadar oldu görüsmeyeli.." "E canım fırsat yok ki cocuklardan.. Cocugun mu var derdin mi var yani.." deyip güldüm.."Geçin iceri.." daha sonra içeri gectik.
Abim koltuğuna yayılmış televizyon izliyo."Abi!" "Aylin!" deyip ayağa kalktı ve sarıldık.. "Gel otur." daha sonra iceri Hakan girdi.. "Vay naber Hakan!" "İyi Can senden?" "İyilik nolsun.." daha sonra oturup sohbet ettik.
Birdem telefonum çaldı. Açtım arayan Elifti."Canım naber?" "İyi senden?" "Öyle iste.. İkizler nasıl?" "Onlarda iyi iste oynayıp duruyolar.." "Nerdesin sen?" "Abimlerdeyiz siz de gelin.." "Tamam canım iki dakikaya ordayız..."
Biz sohbete dalmışken birden kapı çaldı. Arzu ayağa kalktı."A a Arzu sen hamilesin. Kalkma ayaga falan ben acarım kapıyı.." "Saol canım..'' gidip kapıyı actım. Gelen Elif ve Murattı. "Canım, hosgeldiniz.." dah sonra Elife sarıldım. Sonra Muratın elini sıktım. Ayy Kübra ne tatlı ya onu kucağıma aldım.."Sen nasılsın cimcime?" "İyiyim, Aylin teyze.." daha sonra hepbirlikte iceri gectik.
"Hadi oynayın, Selim Gamze bakın kim geldi.. Kübra ablanız.." daha sonra hepsi oynamaya koyuldular bizde sohbede..
-
"Geç oldu abi kalkalım biz artık.." "Kalsaydınız.." "Yok ya, zaten baksana bizimkiler uyukluyo. En iyisi biz gidelim.." "Tamam o zaman.." kapıya dogru yöneldik. Murat ve Elif coktan gitmisti.. "Arada siz de gelin.." "Tamammm.."
Daha sonra Hakan ve çocuklarla evin yolunu tuttuk. Eve gelince ilk iş Selim ve Gamzeyi uyutmak oldu.. Hakana ve bana kahve yaptım. Daha sonra teresa yöneldim. Hakan üstünde battaniye beni bekliyor. Beni görünce koltuktan kenara kaydı ve bataniyeyi actı. Bende kahvelerimizi masaya koydum ve Hakanın yanına sokuldum.
O sıra telefonum çaldı. Açtım arayan annemdi. Ahh unuttum! Bugün ben onları arayacaktım! Tüh ya.. Kendime kızarak actım telefonu.." Annecim!" "Aylin! Nasıldın yavrum?" "İyiyim anne siz nasılsınız? Babam iyi mi? Ameliyatı basarılı gecti demi?" "İyiyiz canım.. Baban da iyi.." "Selin Pelin nasıl?" "Onlarda iyi sınavlarına calısıyorlar. Sınav ları yaklaşıyor.." "Haha sekizinci sınıfta bende öyleydim. İyi çalışsınlar bakalım.."
Annemle konustuktan sonra telefonu kapattım ve Hakana sarıldım. Ooo cok üsümüsümm.. Hakanda bana sarıldı."Canım donmuşsun sen!" "Evet ya.." deyip kahvemden bir yudum aldım. Hakan bana daha sıkı sarıldı ve "Ben seni ısıtırım canım karım benim.." "Canım kocam benim.."
"Ahh Aylin lisedeki hallerimiz gözümün önünden gitmiyor.. Ne aksiyonlu gecerdi her günümüz!" "Aynen, Hele seni Selim kacırdıgı zamanı hic unutamam.." daha sonra yüzüm düştü.. Çünkü o gün Selim ölmüstü, bıcak ona sağlandığında kansızlıktan hayatınımkaybetmisti..
Tamam Aylin suan onları düşünme vakti değil simdi sadece kocana sarıl. Daha sonra Hakana daha sokuldum. Birlikte yıldızları izlemeye koyulduk.. Ouu yildizlar süperdi.. Parıl parıl parlıyordu. Daha sonra birden yıldız kaydı.
"Aylin bak! Dilek tut!" daha sonra gözlerimi kapadım ve dileğimi tuttum aynı sekilde Hakanda ... Daha sonra merakla Hakana baktım"Aşkım ne tuttun?" "Önce sen söyle.." "Ben asla ayrılmayalım hep birlikte olalım diye diledim.." "Bende canım." "Hadi ordan yalancı!" "Ya gercekten! Kocana inanmıyo musun?" "İnanıyorum hem de çok.." diyip onu yanaklarından öptüm..
Daha sonra Hakan "Askım.." deyip beni dudağımdan öptü. Ayy romantik erkeğim benim! Daha sonra geri çekildi ve "Aylin..'' "Evet canım.."
"Seni gercekten herseyden cok seviyorum bunu biliyorsun değil mi?"
"Tabi biliyorum canım! Ben de seni cok seviyorum.."
*
Arkadaslar final yapmaya karar verdim.. Biliyosunuz ki bu bölüm sanki biraz kısa oldu, farkındayım.. Üzgünüm.. Elimden bu kadar geldi. Umarım önceki bölümleri bu bölümde dahil kitabımı beğenmişsinizdir.. Diğer kitaplarımı da okuyabilirsiniz..
Oy ve yorumlarınız icin cok cok sağolun... :) :)