21- Hakan!!

229 6 7
                                    

Off çıldırıcam! Selim sürekli bize bakıyor! Hocanın uyarmasına ragmen! Hakanda buna kayıtsız kalmıyor!! Off dön lan önüne dön!!

Hic zil calmasın hep derste kalalım yoksa Selim s*çar agzıma! Hakanda ona dik dik bakıyor! Off kavga etmeseler bari! Dur hayır ya bu ses! Zil çalıyor..

Herkes cıktı sınıftan. Bilin bakalım kim hariç?.. Evvet doğru yanıt Selim! Yanımıza yaklaştı. Hakana sert bir şekilde dönüp "Lan! Derste ne bakıp duruyodun p*ç!" " Bak ya! Lan seni uyarmadım mı?!" "Uyardıysan nolmus?!" deyip Hakana iyice yaklasısırken onu tuttum. Oha vucuda bak!

"Selim tamam! Git burdan!" "Hayır önce sunu bi hallediyim!" "Gel lan gel! Senden korkan senin gibi olsun!" Hakanıda tuttum."Askım tamam sakin! Selim defol!" "Tamam simdilik gidiyorum! Senle görüscez Hakan!!"

"Of belamıdır nedir?!" "Gelsinde onu nasıl si.... Neyse..!" "Askm tamam birşey yapamaz o it!" daha sonra Hakanı sakinlestirmek icin onu sıraya oturttum. Daha sonra kantine gitmis olan Elif iceri geldi. Elinde cikolatalarla.. Daha sonra yanımıza yaklastı.. "Noldu?" "Bisi olmadı.." Elif elindeki cikolatayı uzattı ve "Cikolata.." "Yok saol." "Tamam.."

Daha sonra zil caldı herkes iceri girdi. Bi kisi haric. Vee soru cevao baslıyor! Sizce içeri kim girmedi?... Doğru Selim! Off su cocuktan nefret ediyorum! Ama gelmedigi iyi oldu! Hakan da "Tabi korktu benden!"

Sıkıcııı!! Off ders boğdu! Suan nefes alımıyom off! Hakanda dersi dinlemiyordu. Zaten en arkadayız, of konus ya.."Canım, eger o sana bir sey yaparsa söyle bana, olur mu canım..." diyip elini yanagıma götürdü. Arkamızdaki Elifde bunları görünce. Hakana"Bak bak! Sevgilisini de pek düsünürmüs!" dedi ve Hakanın omzuna vurdu..

Sonra Hakan"Tabi korucam! O benim canım!" yanağımdan öptü. "Ayy keske bende sevgili bulabilsem!" "Üzülme Elif, sana da bir kısmet cıkar elbet!" ve zil!

-

Off bugün ne zor geçti! Ah Selim bu cocuktan nasıl kurtulcaz! Pislik! Kardesi bitti bu basladı. Arzu nasıl oldu acaba? Murat meselesini atlatabildi mi acaba? Aklım hala onda..

Derken telefon çaldı. Elime aldım telefonu. Görüntülü aramaydı. Ve isim yoktu. Numara yazıyordu.. Merakla tıkladım, ne bu da kim?

Sandalyede agzı, elleri ve bacakları bağlı biri duruyordu. Bu da kim ya? Daha sonra birisi yaklastı, kameraya doğru. Selim! Ahh bunun ne isi var?! Daha sonra Işığı açtı. Depo gibi bir yerdi orası. Daha sonra kamerayı alıp. Sandalyedeki kisiye tuttu. Bu.. Bu

Hakan!!

Olamaz! Selim Hakanı kacırmıs! "Bak Aylin sevgilin ne halde!!!" sonra Hakana döndü ve"Noldu lan!? Ha noldu!?" diyip ona bir yumruk attı..

"Selim bırak onu!" "Hayır!" "Ya sen neden Hakanı kacırdın!?" biraz durdu ve"Aylin ben seni gördüğüm anda büyülendim! Sana aşık olmamam lazım ama yok! Gönül bu otada konar b*kada.. Neyse eger ben simdi Hakanı vurursam!" deyip silahını cıkarttı. Sonra onu Hakanın başına doğrulttu. Aglamaya başladım. Çok korkuyordum!

"Evet! İste Hakan suracıkta ölse! Aramızda hiç bir engel kalmaz değil mi?" "Seni serefsiz! Seni asla sevmem! Hakanı bırak!!" "O da olur güzelim! Zamanla seversin! Ben bi Hakan ı öldüreyim!"

Hakan debeleniyordu. Ama sesi cıkamıyordu. Bantı çıkartamıyordu.. Olamaz ya ben napıcam! "Selim söyle nerdesiniz!?" "Bunu sana neden söyliyim!? Gelip Hakanı kurtar diye mi!?" yok bu mal böyle söylemez bana! "Yok canım! Hakan umrumda mı! Ben senin icin geliyorum oraya.. Söyle nerdesiniz?" "Haa.. Seydeyiz!..........."

-

Aylin kos! Koş hadi geldin nerdeyse! İste gordum orda! Aylin koşşşş! Hakan icin!...

Giderken birden birine carptım. Yere kapaklandım birden. Ah!! Bu da kim be adama baktım ve bu.. Bu Murat! Off bunun burda ne isi var!? Aptal!

Daha sonra benim kalkmam için elini uzattı. Tutsam mı acaba? Ayliin napcaksın!!

Ve elini tuttum. Beni cekti ve kaldırdı. "Dikkat et yavru kuş!" "Bi yardım ettin ya! Hemen y*vsa!" "Hayır! Niyetim o degildi! Hem Arzu meselesinde de.. Ben üzgünüm!" "Vat dedjn gülüm!? Yani pardon devam et!" "Ya iste o gün cok sarhostum. Arkadaslarım Arzuyu görünce, iddaya giristik.. İste kızı.." "Anladım!! Devam et!" "İste bende sarhoş kafayla yaptım bi hata! Eger annem babam ögrenselerdi Arzunun benden hamile oldugunu ben bitmistim!" "Sana neden inanayım?" "İnanmamakta haklısın! Ama ben yine de diyeceğimi dedim.. Neyse sen nereye böyle kostura kostura?" "Ben.. Olamaz! Hakan! " hemen kosmaya basladım. Ahh!! Murat yüzünden Hakanı unuttuk iyimi lütfen lütfen iyi ol!!

-

Hemen girdim iceri. Ne!? Olamaz Hakan sandalyede oturuyor. Baglı bi şekilde. Ve hayır! Bası kıpkırmızı kan! Olamaz! Selim de koltukta oturmuş. Üstü bası kıpkırmızı olmuş. Elinde silah! Hayırr!!!!

Hakan!!

"Hakan iyi misin?! Hakan!?" diyip hemen yanına kostum. Hakan kafasını kaldırdı ve bana baktı. Agzï bantıydı konusamadı."Sen ölmedin mi?! Peki bu kan ne?!" "Sonunda geldin be Aylin! Onlar mı.. Ya az önce visne suyu icektim bu da kacmaya calıstı tabi onu tutiyim derken elimdeki bardak basına çarptı. Sonra hem benim üstüm hem onun bası vişne suyu oldu.." "E neden Hakan bası egik duruyodu." "Uyuya kalmış salakhhg!"

Selim''Hem sen benim icin gelmedin mi? Hemen neden Hakana koştun?!" Selimin bizddn olan uzaklığından faydalanıp Haknı cözdüm ve ağzındaki bantı cıkarttım. Selim bunu hörunce sinirle yanımıza yaklastı.

"Ahh tam bir salaksın Selim! Tıpkı abin gibi! Senin icin buraya geleceğimi nasıl düşünürsün?!" "Ne sen.. Ahh oru*pu! Nasıl sana asık olabildim nasıl!? Aptal kafam! Aptal!" deyip basına vurmaya basladı. Noluya bu delirdi mi?!"Askım noluyo buna?!" "Aylin galiba.. Selim delirmis ciddi anlamda. Burda yanlız kaldıgımïzdan beri kafası bi gidip bi geliyo.."

O sırada Selim elindeki bıcakla yanımïza gelmeye başladı. Hakan beni arkasïna almıs. Off yerde de hic alet falan yokki?! Selime karsı dövüselim!?" Bıcağï nerden buldun lan !?" ''Ahah!! Silah yeryeri batïrïyo! Bıçak daha iyi!!ahah" off cok korkum! Bu deli kim bilir bize napar!? Ya hayïr olamaz!!

Selim giddikçe bize yaklasïyordu. O kadar kötü bakıyordu ki altıma kaçırdı m resmen!! Ya yaklasıyo!!! Elindeki bıcağı bize Hakana doğrulttu. Ve o sırada. Bïcak birine saplandı!

Birden ahh!! Diye ses geldi!..

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin