3- Yine mi sen!?

561 24 12
                                    


Birden telefonum çaldı.. O sesle uyandım.. Yavaşça gözümü açtım.. Her yer aydınlık sanırım sabah olmuştu.. Ben gözümü daha açamazken telefonun sesi beni çıldırtıyordu..

Elimi telefona doğru uzattım.. Masaya yetişmeme iki santim kalmıştı resmen. Telefona dokunmama az kaldı.. Yerimden de oynamak istemiyorum.. Kolumu biraz daha ileri ittim ve telefonu aldım..

Telefonu tam açacakken birden kapandı.. Neyse.. Diyip telefonu yanıma koydum ve uyumaya devam ettim.. Bi kaç saniye sonra telefonum tekrar çalmaya başladı.. '' Ahh! Kim bu sabah sabah!! ''

Telefonu aldım ve kimin aradığına baktım.. Elif! Kim olucak ki başka.. Telefonu açtım. Uykulu uykulu '' Elif ne oldu sabah sabah? '' Elif heyecanla" Kızım neler oldu hiç birşeyden haberin yok hemen bize geliyosun!" '' Ne? Ne olabilir ki sabahın köründe.. '' '' Kızım ne sabahın körü saat on bire geliyor.. ''

Hızla odamdaki saate baktım.. İnanamıyorum ben nasıl uyudum o kadar.. '' Tamam kapat ben gelirim birazdan. '' '' Acele et! '' dedi ve kapattı.. Yavaşça yataktan kalktım..

Üstümü değiştirmek için lavaboya gittim.. Of ne diyorum ben.. Şuan uyanamadım pardon.. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım daha sonra odamdaki dolabın kapağını açtım ve rahat kıyafetlerimden seçip giydim..

Daha sonra aşağı indim. Mutfağa doğru yöneldim . Bütün aile oturmuş kahvaltı ediyorlardı.. Masada abim eksikti sadece - Yine - masaya bende oturdum..

'' Abim nerde? '' diyerek anneme döndüm.. Pelin '' Abim hâlâ uyuyor.. '' hah bende kendimi uykucu sanırdım.. Güzelce kahvaltımı yaparken telefonum titredi mesaj geldi sanırım..

Telefonu alıp mesajı okudum..
'Elif: Kızım nerde kaldın? Sana anlatacaklarım var! Çabuk gel.' yazıyordu.. Ben masadab kalktığımda annem '' Kızım nereye? '' ''Eliflere.. '' '' Tamam geç kalma.. '' ''Kalmam.. '' dediğimde çoktan ceketimi gitmiş çıkıyordum evden..

Kapıyı kapadım ve yürümeye bailadım.. Eliflere doğru yürürken yine aklıma o çocuk takıldı.. Aslında o değil üç çocuk takıldı..

Biri otobüsteki gizemli çocuk.. Biri beni izleyen gizemli çocuk.. En sonuncusu ise benim yeni takipçim olan 'Hakann463'

Telefonu elime alıp tekrar beni takip eden çocuğun profiline girdim.. Fotoğrafını incelemeye koyuldum.. Telefona bakarak ilerlerken birden dikkatimi diğer kaldırımda duran çocuk dikkatimi çekti..

Bi çocuğa bakıyordum birde teledonuma.. Beni takip eden çocuğun profilindeki kişi şuan karşımdaydı.. O da beni farketmişti sanırım.. Bana bakıp gülümsedi..

Ben şaşkınca ona doğru yürürken yolun or ortasından geçtiğimi unuttum.. Birden bi korna sesiyle irkildim.. Sağa döndüğümde bi arabanın süratle üstüme geldiğini gördüm...

"Aylin dikkat et!!" diye bağırdı çocuk.. Ben şaşkınca arabaya bakarken ne olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum.. Üstümde ise o çocuk..

Ne olduğunu anlamaya çalışırken üstümdeki çocuğun gözlerine bakakaldım.. Gözleri kahverengiydi.. O nası gözler vicdansız.. Çocuğa hayran hayran bakarken birden iç sesim beni uyardı..

Şişt Aylin! İt şu çocuğu üstünden.. Herkes size bakıyor.. Haklısın.. Bu arada aklıma takıldı bu çocuk o otobüsteki çocuk değil mi?.. O konuya hiç girme.. Çok karışık. Ama sanırım o.

Kendi kendime konuşmayı bırakıp çocuğu ittim.. Çocuk hızla kalktı üzerimden.. Elini bana uzattı ve bende elinden tuttum.. Beni tutup çekti.

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin