Hemen abimi takip etmeye basladım. Abim sinirle koşuyordu.. Olamaz ya abi japse girersin. Suan çok sinirli Muratı öldürebilir!!
Abim bi eve dogru yöneldi.. Galiba o ev Muratın eviydi. Koş Aylin koş!! Abim hemen merdivenlerden koştu.. Bi kaç dakika sonra ben girdim içeri. Off Muratın evide en üst katta..Abim kapıyı yumruklamaya basladı."Ac lan aç!!"
"Abi dur apartmanda bir sürü insan yasıyo.." "Aylin! Senin burda ne işin var??" "Seni takip ettim." abim benle konusurken hâla kapıya vuruyordu.."Off!" diyip kapıya tekme attı ve kapıyı kırdı.
Abimle kosarak içeri girdik."Lan nerdesin?!" "Abi evde yok sanırım!? Gel gidelim!" daha sonra abim sinirle diger odalara bakmaya basladı. "Abi evde yok işte! Gel gideliimm..." derken bir el, ağzımı kapattı ve beni geri çekti. Dur.. Bu Murat olamaz!!!
Abim arkasına döndü ve "Aylin!" "Ayliinn!!!" Murat beni sürükledi. Daha sonra abim baska odaya gectiginde hemen kapıdan cıktı.. Abim sesi duyunca hemen koştu. Murat beni tuttu,agzım kapalı beni götürüyo!!
Murat dama çıktı. Sonra arkamızdan abim. "Bıraklan Aylini!!" "Haha komiksin!'' Murat beni tutmuş, evin kenarlarına yaklaştırdı. Az daha düsüyordum.''Aylin!! Bırak lan kardesimi!!" "Sus lan!" olamaz ya bu manyak beni aşagı atarsa ben naparım!!
Mirat beni kenara yaklaştırıyo "Atiyim mi? Atiyim mi? Hahah" abim sinirlendi ve yanımıza doğru gelmeye basladı. "Bir adım daha atarsan Aylini aşağı atarım!!"
"Tamam! Gelmiyorum! Ne istiyosun Aylinden?!" "Ne istemesi be!? Ben Arzuyu hamile bıraktım sonra o cocugu aldırdık benim isim bitti artık. Napiyim ben sizi?!" "Ne cocugu aldırdınız mı?! Lan ne türlü bi serefsizsin sen!?"
"Hopp yaklasma!!" "Tamam o zaman neden aldın Aylini!?" "Evime gelen kapımı kıran sensin. Sesleri duyunca bende saklandım. Sonrada Aylini aldım." "Peki simdi Aylini bırakman icin napmam gerek!?" "Imm... Para ver bir milyon getir al Aylini." "Ne diyon la sen!?" "Haklısın çok oldu. O zaman bin lira getir!!" "O zaman Aylini bırakır mısın?" "Evet!" "Tamam ben parayı getiricem burda bekleyin gelicem ben!" dedi ve hemen hızlıca indi asagı..
Of pislik sırıtıyo hâla bir şeyler söylüyorum ama pislik ağzımio tutuyo. Eline tükürdum. O da igrenerek cekti elini. Hemen elinden kurtuldum."Ahh pislik!! " "Aylin buraya gel hemen!" "'Yok ya niye beni aşagı at diye mi!?" "Seni aşagı atmıcam, tabi abim parayı getirirse!!" hemen kapıya yöneldim. Asağı inecektim. Benden hızlı koştu serefsiz.
Tuttu beni kolumdan. Kolumu arkama aldı ve ters çevirdi. Ahh suan cok acıyor!"Bıraaakk!!" "Bagarma!!" sonra tekrar elleriyle tuttu agzımı. Evin kenarına yaklastırdı."Eger elime bir daha tükürür sen , seni asagı atarım!"
Abi gel artık abi gel ya! Daha sonra kapı açıldı. Abim elinde bi canta ile geldi."İste al! " "Aç icini bakıcam para varmı?!" abim açtı çantayı açacakken birden cantayı bize fırlattı. Hemen kafamı egdim. Canta Muratın kafasına carptı. Hemen bundan yararlanıp kurtuldum elinden!
Sonra Murat eliyle kafasını tuttu. O ara ben hemen abimin yanına koştum ve ona sarıldım. "Sen burda dur!" sonra abim Muratın yanına doğru sinirle yürümeye başladı. ''Nereye kaçcan lan ha!!??" abim bi yumrukla Muratı yere düşürdü..
Abim yumruk attıkça atıyor.. Muratın yüzü kanlar içinde. Murat karsılık veremiyor, istese bile! "Abi yeter! Tamam b8rak Muratı öldürceksin!!" abimi çekiştirdim."Az bile bu p*çe!" sonra bim ayağa kalktı. Muratta. "Lan bir daha bi haraketini görürsem! Bitirrim lan seni!!" daha sonra abimle aşağı indik.
-
Eve geldik. Abim yolda bundan kimseye bahsetme diye tembihledi. Off umarım Murat polise filan gitmez! Odama çıktım ve yatağıma uzandım. Su günlerde ne aksiyon yasadım be!? Vay anasını!..
Aksam oldu. Ben öylesine aşağı indim. Annem bana koca bi cöp poseti verdi. "Kızım sunu atsana cöpe. Hemen surda yolun kenarında.." "Tamam anne.." deyip aldım cöpeleri. Daha sonra evden cıktım.
Ouuhh dondum hava cok soguk! Heryer kapkaranlık bi sokak lambalarından önümü görebiliyorum.. Korka korka gittim çöp kutusuna doğru. Açtım kapağını. Aaa!!! Allahım birden kedi cıkmasın mı!? Off zaten korkuyorum!! Daha sonra ısıgın kenarında birini gördüm. Dur bu.. Sayid degil mi bu!?
Sayid geri mi geliyor!?
Ya Arzu Sayid öldü demedi mi!? Yalan mı söyledi acaba?! Off tam göremedim ki yüzünü. Sonra hemen kaçtı. Bende daha sonra koşarak evin kapısına yöneldim."Anneciimm!..."
Hemen iceri girdim."Attın mı canım?" "Evet anneee.." odama doğru yol aldım. Hemen yatağıma yattım. Daha sonra pijamalarımı giymek icin dolabıma yöneldim. Pencermede hemen dolabın yanında. Birden orda birini gördüm. O ne ya cok korkunç! Korku filmindemiyiz abi!?
Bana ters ters baktı. Ya bu gercekten Sayid ya da cok benziyo.. Kim buya?! Yine sokagın lambasının altına geçmiş!! Off çok korkuyorum!! Sayid nasıl canlanır ya , Arzunun anlattıklarına göre adam kendini vurmus sonra dereye yuvarlanmıs!!
Neyse Aylin sen pijamalarını giy ve yat! Pijamalarımı giydikten sonra s8ıcacık yatağıma girip uyudum...
**
Arkadaslar size sorularım varr... Cevaplarsanız cok sevinirim... :)
*Sizce o Sayid miydi?
*Arzu Ayline yalan mı söyledi?*Yoksa baskası mıydı?
Diger bölümde görüsmek üzere bayyy.. :) :)