20- Sayidin ikizimi var?

216 8 5
                                    


"Kızım kalk artık!" off bu ses ne ya! Anne off! Cok yorgunum varya. Heryerim ağrıyor! Dün macera çoktu! "Ayliin!! Kahvaltı hazır hadi kalk! Okula geç kalacaksın!" "Tamammm.."

Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Sonra aşağı indim ve güzel bi kahvaltı yaptım. Acaba dün o kimdi!? Off bu soru aklımdan çıkmıyor! Zihnimde dönüyordu!

Off bunu öğremem lazım! Neyse hadi git giyin Aylin! Kıyafetlerimi giydim ve Elifin evine doğru yol aldım. Eligi çağırdıktan sonra birlikte okula doğru gitmeye basladık..

Okula doğru yürürken Elifle köşede Arzuyu gördük. Olamaz ya yine ağlıyor! Yanındaki çocuk onu azarlıyordu. Dinlemeye çalısıyordum,ama bizden çok uzaklar!"Elif gel yakından dinleyelim!"

Daha sonra onlara daha yaklaştık. Evet işte onları duyabiliyordum! "Ben üzgünüm!" "Ne üzgünü Arzu! Sayid senin yüzünden oldu! Kardeşim senin yüzünden öldü!" "Selim ben üzgünüm! Ben onunsevmiyordum ama o beni seviyormuş!" "Hay sevmez olaymış! Onu nerde buldum biliyomusun! Derenin yanından geçiyordum. Onu gördüm başı kan icinde. Hemen hastaneye götürdüm.. Ama hiç bişi yapamadılar. Sayid coktan olmuştu!" "...." "Hemde senin yüzünden Arzu! Bunun bedelini ağır ödiceksiniz!" deyip Arzunun omzuna bi yumruk indirdi.

Cocuk yani Selim gittikten sonra hemen Arzunun yanına gittik. "Canım,iyi misin?" "Evet.." "O da kimdi?" "Sayidin ikizi!"

"Sayidin ikizi mi varmış!?"

"Evet , olamaz ben ne yapıcam bu beni kesin öldürür!" "Tamam canım sakin ol gel sınıfa çıkalım." daha sonra ücümüz sınıfa çıktık..

-

Sıkıldım! Off ders baydı! Yeter ya! Kaç dakika var! Saatime baktım. Oley be az dakika kalmış! Sabret Aylin sabret! Ve sonunda zil çalıyor!! Yuppi!

Hemen kantine koştum. Elifle. Kantin hemen okul girişinin yanındaydı. Elifle kosarken Sayidi gördük.. Yani Selimi off cidden çok benziyolar!

Selim içeri girdi. Sonra bizi görünce dik dik bakmayı ihmal etmedi. Pislik! Daha sonra Melis hoca geldi yanına. Ve sarıldı Selime. Noluyo ya bunlar akraba falan mı!? Kantine gittik ve çikolata aldık! Biz sınıfa tam girdik zil çaldı.

Herkes konuşuyor bağrıyordu. Allahım sınıf, sınıf değil hayvanat bahçesi! Herkes böyle anırırken, yani konusurken içeri Melis hoca girdi. Ne!? Yanında da Selim.

"Evet cocuklar sınıfımıza yeni bir öğrenci katılıyor. Adı Selim.. Aynı zamanda benim oğlum olur.." Ne olamaz ya! Sayid bizim sınıfa geliyor! Hem de annesi bizim matematikçi Melis hoca!! Of bu nasıl şans!!

"Ama merak etmeyin oğluma torpil çekmicem! Had Selim bak surası boş!" deyip yanımı gösterdi. Ahh naptın hoca ya!! Ben dedim Elife dedim ben yanımdan gitne diye. Pislik sözlü var diye gitti sınıfın ineğinin yanına oturdu. Al gördün mü! Yanıma kim geldi!

Selim geldi ve yanıma oturdu. "Selam Aylin!" "Sen.. Sen benim adımı nerden biliyosun!?" "Bilmemek mümkün mü tatlı şey.." diyip elini yanağıma götürdü. "Çek elini!" deyip ittim onu! "Bak Aylin senden de Arzuya duyduğum kadar nefret ediyorum. Ve abinden. Hakan dan da!" "Sen Hakanı nerden tanıyosun??!" "Sayid söylemisti!"

"Ondan neden nefret ediyosun peki?!" "Cünkü o seni seviyor! Hatta siz sevgilimisiniz nesiniz! Ööü igrenç! Sen daha iyilerine layıksın benim gibi!" dedi ve bu sefer saçlarıma dokundu. "Sana elini çek dedim!" daha sonra kolunu ittirdim..

"Sende gününü görceksin! Abinde! Kardeşimi gömmek neymis size göstericem!" dedi ve önüne döndü sert bir sekilde! Ders ondan tedirgin ola ola geçti!

Ders bitti. Hemen yanıma Elifi çağırdım! Selim gittikten sonra tabi.. Elif yanıma geldi. Sonra sınıfa Selim girdi. Bize baktı daka sonra yanımıza yaklaştı."Güzelim cık surdan Aylinin yanında ben oturuyordum!" haa yav*ak simdide Elife ha!? Şerefsiz! "Hayır Selim, şuan yanımda Elif var sen istersen Su ineğin yanına geç!" dedim ve onu gösterdim. Selim de zorla geçti oraya..

Zil caldı. Off zil ne erken calar oldu ya ooff!! Hoca daha gelmedi. Selim sınıfın ineği Mustafayı korkutuyordu. O da korkak biri. En sonunda dayanamayıp en arkaya gitti.

Selim yanını gösterdi ve bana"Yanıma gelmek ister misin güzelim!" "Gelmicem lan!" "Sen bilirsin!" deyip önüne döndü. Ders Türkçe off bu dersten nefret ediyorum. Ya bize kendi dilimizi öğretiyolar ne sacma off!!

İçeri Bilal hoca girdi. Yanında biri.. Ne!? O .. O Hakan!! İnanmıyorum.. "Oturun cocuklar! İste sınıfımıza bugün gelen ikinci ögrenci Hakan Yılmaz. İste cocuğum geç suraya." Hayır!! Hayır olamaz hoca Selimin yanını gösterdi. Olamz ya!!

Hakan bana baktı ve el salladı. Ayy canım! Bende karsılık versim. Hoca arkasını döndü tahtaya bir seyler yazıyordu. "Elif sen iki dakika Selimin yanına gecsen!" "Hayır çocuk seksi olabilir! Ama korkunc bi görüntüsü var!" yüzümü buruştirdum. Sonra dudağımı büktüm ve Elife baktım "Off tamam hadi ben geçiyorum. Hakan da yanına gelcek merak etme!" Elif Hakana vurdu. ''La! Gec suraya ben oraya geciyorum." "Tamam gec!" sonra Elif Selimin, Hakanda benim yanıma geldi.

Elif dersi tedirgin olarak dinliyordu. Selim inadına Elife bakıyordu. Ayy kuzumm.. "Bak ben sana dedim, iste sizin sınıftayım, yıl boyu süper gecicek askım!" deyip bana sarıldı. Sessizce şöyle söyledim..

"Umarım!.."

-

Oh ders bitti! Hemen Elifi cağırdım. Ayy garibim kalmıs orda. Hemen yanıma kostu. Arka sıralar bombostu. Benle Hakan en arka sıraya geçtik. Elifte arkamıza oturdu. "Oh ne güzel tek oturmayı özlemisim!" dedi ve güldü.

Sonra tekrar zil! Ya noluyo! Müdür zillerle mi oynadı hemen niye bu kadar erken calıyo!! Hay bin! Daha sonra sınıfa Selim girdi. Sonra bize dik dik baktı. Hakan bunu farketti. "Aylin bize dik dik bakan lavuk kim!?" "Sakin ol canım, o da az önce sınıfa yeni geldi. Selim!"

Daha sonra Selim yanımıza doğru gelmeye basladı. Olamaz! Selim geldi geldi ve Elife" Kaysana yanına oturcam!" ukalaya bak sen! Elif hadi!.." Yok ya! Noluya ya öyle gelip oturmak var mı ben tek oturcam!" "Ama az önce sen 'öyle gelip oturdun!' brn bir sey dedim mi?" off burda biraz haklı! ''Of pes gel otur yanıma! Ama sadece bi derslik!" "Tamam.!" sonra Selim Elifin yanına oturdu.

-

Derste Selim bi rahat bırakmadı! Off!! Tam arkamızdaya! Şeytan diyo dön elinin tersiyle yapıştır tokadı! Sonra Selim arkadan sırayı bi ittirdi. Demir kısmı Hakanın bacağına geldi. O da istemsiz ce ah! Dedi. "İyi misin canım! Selim ağzına sı*arım senin! Napıyosun ya!?!'' " Ya sıkıstım baksanıza suraya!" "Bak Selim misin nesin! Düzgün dur!" "Hakan bak asamı sinir etme yoksa!" "Yoksa ne lan!? Yoksa ne!?" "Yoksa varya seni..." derken yanımıza Bilal hoca yaklastı.

Of sesli konustular biraz! Hocada duydu iste! "Sessiz olun! Eger dersi dinlemicekseniz digerlerinin de dikkatini dagıtmayın! Hem oglum sen baska bir yerde oturmuyo muydun! Gec suraya!" dedi ve en ön sırayı gösterdi.

Oh be Selimden kurtuldum. Yani simdilik...

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin