𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜
𝐒𝐳𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 16. 𝐌𝐚𝐫𝐚𝐧𝐞𝐥𝐥𝐨,
- Cora, te mit keresel itt? - kérdezte Daniel a szőke lánytól, aki a kórterem előtt volt.
- Egyszerre csak egy személy tartózkodhat bent, de előtte minden szaron túl kell essen és most Mich van bent. - forgatta meg a szemét.
- Te már bent voltál?
- Igen. - bólintott.
- És hogy van?
- Ingadozó. A nővér szerint délután rosszabb volt a helyzet, mint most, tekintve ugye, kettőkor fent volt és délig aludt. - hadonászott.
- Értem. - nyelt egy nagyot.
- Cora. - nyújtott kezet a szőke hajú nő.
- Charles. - ráztam vele kezet.
- Melyikőtök megy Michael után?
- Menjen Charles én ma már voltam bent nála. - mondta Daniel.
- Átadnád neki, hogy holnap vissza jövök, de most már hulla fáradt vagyok és hogy állva elalszok?
- Persze. - bólintottam.
- Köszönöm. - mondta hálásan, majd miután elköszönt már úton is volt.
- Biztos nem akarsz bemenni előttem? - kérdeztem Danielt és közben megremegett a hangom.
- Egyszer találkoznod kell vele újra Charles és te akartál jönni pajti.
- Tudom, de félek és nem tudom mitől.
- Bemész és beszélsz vele. Hidd el nem nagy ördöngösség. - mondta, de erre már nem reagáltam semmit csak a falnak dőltem. Hosszú percek elteltével Mich lépet ki az ajtón megviselt tekintettel.
- Ha valamelyikőtök beszélni szeretne még vele akkor most menjen mert szerintem nem sokára bealszik. - mondta halkan, mire Dan lökött egyet a vállamon.
- Bemegyek. - mondta egy reszketeg sóhajt elengedve, majd az ajtóhoz léptem és a kilincsre helyeztem a kezem. Belépve a fehér szobába csak az EKG monoton csipogását lehetett hallani. Tekintetemmel Raynere néztem, akinek a szemei elkerekedtek, mikor meglátott.
- Szia. - suttogtam,miközben levettem a maszkom.
- Szia. - motyogta lesütve a szemeit. Lassú léptekkel mentem az ágyáig, majd remegő kezekkel támaszkodtam meg a feje mellett és nyomtam egy puszit a homlokára.
- Hogy vagy? - húztam egy széket az ágya mellé.
- Ne már kérlek. Mindenki ezt kérdezgeti. Legalább te kérdezz valami mást. - mosolyodott el halványan.
- Oké, akkor milyen a kaja? Túlélhető vagy hozzak valamit holnap? - fogtam meg a kezét. Kérésemre elnevette magát és csillogó szemekkel nézett rám rám.
- Hát, nem olyan, mint egy 5 csillagos szállodai menü, de ha nagyon kell akkor megeszem.
- Szóval hozzak kaját. Értem én. - bólogattam, de közben éreztem, ahogy a szemembe könnyek szöknek.
- Hé, Mosómedve ne. - nyúlt az arcomhoz, hogy letörölje a kiszökött könnycseppet.
- Miért nem mondtad soha? - hunytam le a szemem egy pillanatra.
- Mert...nem tudom. - ingatta meg a fejét.
- Én nem akarlak téged is elveszíteni. Vesztettem már elég szerettemet Ray. - motyogtam szomorúan. - Téged nem akarlak. - suttogtam.
ESTÁS LEYENDO
𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 /𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋./
Fanfic" 𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 " " - Nem minden angyalnak van szárnya. - nézett rám egy szomorú mosollyal Charles, miközben szemei könnyekkel teltek meg. - Való igaz, de az angyalok is csak addig maradnak amíg szükség van r...