𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐬𝐞𝐯𝐞𝐧

2K 153 12
                                    

𝐑𝐚𝐲𝐧𝐞 𝐀𝐚𝐝𝐲𝐚 𝐀𝐧𝐜𝐢𝐧𝐢

𝐒𝐳𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 21. 𝐌𝐚𝐫𝐚𝐧𝐞𝐥𝐥𝐨

- Nem akarok soha többet semmilyen csoportos foglalkozáson részt venni. Kérlek ne hagyd nekik, hogy elvigyenek. Tudom, hogy ez még csak alig pár alkalom volt, de ne. Soha többet kérlek. - mondtam panaszosan Coranak, amikor vissza értem a szobámba.

- Látod mondtam, hogy kellek oda én is, hogy élvezhető legyen! - mondta Charles. CHARLES? És mellette Pierre ült, ami még nagyobb meglepetést okozott.

- Szia Rayne. - nevette el magát Pierre.

- Hello? Ti nem épp az Orosz Nagydíjra tartó gépen vagytok? - ráncoltam a homlokom.

- Nem, de holnap már azon leszünk szóval jöttünk elköszönni. - mondta Charles.

- Egyelek meg titeket. - mosolyogtam.

- Lesz veled valaki, amíg mi Oroszországban leszünk? - kérdezte Pierre.

- Én vele leszek. - mondta Cora, mire francia férfi csak bólintott.

- Rendben.

- Amúgy hozom Rockyt is és ha minden igaz Milot is haza hozhatom most már.

- Ki az a Rocky és Milo? - kérdezte a homlokát ráncolva Charles.

- Rocky a labradorom és Milo a dobermannom, aki idáig kutya suliban volt. - mondta mosolyogva a görög lány.

- Pierre vegyél nekem is kutyát kérlek. - fordult Charles a legjobb barátja felé nagy szemekkel.

- Nincs az, az isten Leclerc. Van veled elég gond. Nem hiányzik, hogy még egy kutyával is foglalkoznom kelljen, mert te balfasz vagy. -ingatta a fejét a férfi. A nevetésemet visszafojtva néztem Charles sértett arcát.

- Nem akar valaki más jönni velem oroszba? Én nem akarok vele menni. - nézett ránk panaszosan.

- Én nem, hogy oroszba még haza sem mehetek még, szóval élvezheted a francia bagett társaságát.

- Köszi Rayne, ez nagyon jól esett. - drámázott Pierre.

- Mindig ilyenek? - kérdezte Cora a két férfi felé intve.

- Csak tízből nyolcszor.

- Elég idegesítő lehet. - húzta el a száját.

- Néha tényleg az, de hozzá lehet szokni. - bólogattam.

- De úgy látszik csak beszélni kell róluk és nem csipognak tovább. - nevette el magát.

- Csak várj egy pillanatot és folytatják. - legyintettem.

- Mind kettőtökből árad a jó indulat. - forgatta meg a szemét Charles.

- Csak úgy, mint mindig. - mosolygott Cora, majd a szőke hajába túrt.

- Kértek valamit? Csak, mert én éhen halok és kell valami kaja, de valakinek valami?

- Egy szenyót. - vágta rá Charles.

- Lányok?

- Én semmit. - ingatta a fejét Cora.

- Rayne?

- Kávét kérlek.

- Gondoltam. - nevette el magát.

- Múltkor is az a nővér volt, aki a hülye gombáival jött és azt mondta, hogy amíg nem ettem meg azokat nem is ihatok kávét, ezért tegnap és ma sem ittam még. - morogtam, miközben ledobtam magam Cora mellé az ágyra, ami kicseszett kényelmetlen volt.

- Szóval szeretnéd, hogy főzzek neked legközelebbre? - kérdezte nevetve Cora.

- Igen. - bólogattam, mire Charles és ő is elnevették magukat.

- Jó, de hagylak titeket beszélgetni, mert Charleson látszik, hogy mondani akar valamit, de nem meri szóval, majd jövök. - állt fel.

- Ő mindig ilyen pörgős? - kérdezte Charles akadozva.

- Ő mindig ilyen. - bólogattam.

- De amúgy igaza van, mert szeretnék valamit mondani. - túrt a hajába.

- Figyelek.

- Igazából egy kicsit félek elmenni, vagyis most így itt hagyni téged. - mondta halkan. - Tudom, hogy nagyon nehéz, de kérlek ígérd meg, hogy itt leszel, amikor vissza jövünk Sochiból. - nézett rám szomorú szemekkel.

- Itt leszek. - mondtam.

- Rendben. - bólintott, majd leült Cora helyére.

- Charles. - fogtam meg a kezét. - Sajnálom. Tényleg nagyon sajnálom, oké? És...

- Ne, Ray ne magyarázkodj. Nekem most csak az számít, hogy itt vagy. - rázta meg a fejét. Kijelentésére elakadt a lélegzetem és csillogó szemekkel néztem rá.

- Oké. - bólintottam és megpróbáltam lenyelni a könnyeim, amik pillanatok alatt szöktek szemembe. - Köszönöm, hogy itt vagytok Charles. - dőltem a vállára.

- Nem kell köszönnöd. - mondta és egy puszit nyomott a fejemre.

- Nehéz. - suttogtam.

- Elhiszem. - válaszolta. - De pontosan mi? - simította a kezét a vállamra.

- Minden. - motyogtam.

- Itt vagyunk Ray, bármikor beszélhetsz.

- Tudom, de nem megy. Nem tudom mit mondjak, mert egyszerűen csak nem megy. És ez idegesít, mert kiakarok kerülni ebből a kicseszett körből, de nem megy. Valami mindig visszaránt! - mondtam ingerülten. - Annyiszor elakartam mondani és segítséget kerni, de mindig az volt az eszembe, hogy ez senkit nem érdekel.

- Ez nem igaz. Bármikor számíthatsz ránk. Halálosan komolyan mondom ezt. - nyomott egy újabb puszit a fejemre.

- Sajnálom. - mondtam alig halhatóan.

- Megígérsz nekem valamit? - tolt el egy picit, hogy a szemembe nézhessen.

- Mármint még valamit? - húzódott egy halvány mosolyra az arcom.

- Igen. - nevette el magát a monacói.

- Mi lenne az?

- Ha vissza jöttünk Sochiból gyere el velem vacsorázni. - mondta egy kis hatásszünettel. A pulzusom az egekbe ugrott és örültem, hogy most nem vagyok rákacsolva az EKG-ra, mert kínos lett volna, ha Charlesnak is feltűnik.

- Elmegyek. - bólintottam.

- A szavadon foglak. - mosolygott kisfiúsan, ami miatt csak még hevesebben kezdett verni a szívem.

- Rendben. - bólintottam, majd vissza hajtottam a fejemet a vállára.

- Fáradt vagy? - kérdezte halkan, miközben a kezét a vállamra simította.

- Csak egy kicsit. - dünnyögtem.

- Hagyjalak pihenni?

- Ne. - fúrtam a fejem a jobban a vállába és egy mély levegőt véve lélegeztem be a kellemes és a már megszokott illatát. - Annyit viszont te is ígérj meg, hogy a vezetésre fogsz koncentrálni és mint mindig most megpróbálod kihozni a legjobbat az egészből.

- Úgy lesz.

- Úgy lesz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 /𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin