𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜
𝐀𝐮𝐠𝐮𝐬𝐳𝐭𝐮𝐬 13. 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐞𝐥𝐨𝐧𝐚,
" - Van kedvetek bejönni labdázni? - kérdezte Pierre nagy szemekkel.
- Én Raynel leszek, hogy még véletlenül se dobjon fejbe. - vágtam rá egyből, mire csak megforgatta a szemét Rayne.
- Hidd el Mosómedve ez engem nem akadályoz meg abban, hogy képen vágjalak. - morogta.
- Mit motyogsz? - vontam össze a szemöldököm.
- Csak, hogy milyen meleg van. - legyintett.
- Ahaaa. - néztem továbbra is őt. "
- Na elég ebből. - mondta Mich a tenyerét összecsapva. - Ne most tartsatok toll fosztást.
- Nem terveztünk. - dünnyögtem.
- De akkor hogy lesznek a csapatok, mert öten vagyunk. - nézett ránk kérdőn Daniel.
- Én mondtam, hogy Raynel leszek. - karoltam át az olasz lány vállát. A bőre kellemesen meleg volt és a naptej illata bekúszott az orromba. Sokáig nem volt a kezem a vállán, mert lelökte és morcosan nézett rám.
- Arra nem gondoltál esetleg, hogy én mással szeretnék lenni Mosómedve?
- Nem, de nincs is választásod, mert velem vagy és kész. - vigyorogtam rá.
- Hát ez fantasztikus. - dünnyögte mérgesen.
- Akkor kimegy még hozzájuk? Csak mert Charles és Rayne egy csapatban biztos, hogy kinyírják egymást. - mondta Daniel.
- Én leszek velük. - tartotta fel a kezét Pierre.
- Szuper, akkor megvagyunk. Kérlek ne fejre menjetek. - mondta Michael, mire csak elnevettük magunkat.
- Úgy ismersz te minket? - vigyorgott Daniel.
- Sajnos igen. Te és Rayne képesek vagytok egymást belefojtani a vízbe a labdáért. - forgatta meg a szemét.
- NAAA! - hördült fel a göndör hajú nő mellőlem. - Csak egyszer volt ez és akkor is csak, azért mert megcsúsztam és nem tudtam megtartani a mázsáit. - intett az ausztrál pilóta felé, aki erre válaszul csak felhúzott orral nézett rá.
- Nincsenek is mázsáim!
- Nem-e? Csodálkozok, hogy még nem kaptál új edzés és étkezési tervet. - mondta szórakozottan Rayne, mire Pierrel megint hangos nevetésbe törünk ki.
- Komolyan itt őszülök meg tőletek. - morogta Michael. - De indulás be, mert így soha nem fogjuk tudni elkezdeni se befejezni a játékot.
- Figyeld már még el se kezdtük már befejezné. Mich komolyan mondom, hogy letagadlak téged. - mondta Daniel, miközben beletrappolt a vízbe.
- Amúgy pontosan mit is játszunk? Már nem azért, de ezt egyáltalán nem beszéltük meg. - mondta Pierre.
- Megszólalt az ész a csapatban. - motyogtam, mire csak felém lökte a vizet.
- Csak passzolgatunk aztán utána mintha röpiznénk csak nem homokban vagy talajon, hanem itt a vízben. Persze, ha ez így jó.
- Perfetto. -válaszolta Ray, miközben felkötötte a haját. A tekintetemet elkapva róla néztem a mellettünk lévő embereket.
- Nem vagy feltűnő kicsit sem. - lépett mellém Pierre egy szórakozott mosollyal.
- Hogy tessék?
ESTÁS LEYENDO
𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 /𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋./
Fanfic" 𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 " " - Nem minden angyalnak van szárnya. - nézett rám egy szomorú mosollyal Charles, miközben szemei könnyekkel teltek meg. - Való igaz, de az angyalok is csak addig maradnak amíg szükség van r...