𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐧

2.5K 150 36
                                    

𝐑𝐚𝐲𝐧𝐞 𝐀𝐚𝐝𝐲𝐚 𝐀𝐧𝐜𝐢𝐧𝐢

𝐉𝐮́𝐥𝐢𝐮𝐬 12. 𝐀𝐮𝐬𝐳𝐭𝐫𝐢𝐚,

- Rayne van egy kis probléma. - kocogtatta meg a vállam egy szerelő, pontosabban Jamie.

- Baj van a kocsival? - kezdtem idegeskedni.

- Nem, vagyis reméljük nem lesz semmi baj. Az adatok alapján eddig jó. Most Charlesról lenne szó. - mondta halkabban.

- Történt valami? - ráncoltam a homlokom.

- Igen és fog is. Itt a cikk. Kérlek olvasd el. - nyomta a kezembe az eddig általa szorongatott tabletet.

Charles Leclerc és a barátnője Charlotte Siné szakítottak?

Charles  (23) és Charlotte (20) több, mint egy éve alkotnak párt és a bokszutcában az övek a "legcukibb" pár név. A két monacói a lány Instagram oldalán ismerkedtek meg, majd kezdtek randizni. Charles ex barátnője Giada ismerte Charlotteot és pletykák szerint barátok is voltak. A két fiatal, azért szakított, mert Charles a Ferraira akart koncentrálni, azonban nem sokkal később bejelentették, hogy egy párt alkotnak Charlotteval.

A Ferraris pilóta barátnőjét a napokban többször is lencsevégre kaptuk egy ismeretlen férfivel, akivel kétszer ebédelt és sétált Monacóban. Pár nappal később a fan oldalak olyan képeket kezdtek megosztani, ami egy Instagram storyba került ki. Elvileg a képen Charlotte és az ismeretlen férfi ölelkeznek bár a kép homályossága és sötétsége miatt ezt nem tudjuk megerősíteni.

Vajon tényleg szakítottak vagy esetleg más áll a háttérben?

A cikk befejezéséért kattintson ide:
Olvasás az eredeti oldalon...

- Ezt most nem mondod komolyan?! - néztem idegesen Jamiere, aki a fülét, farkát behúzva nézett rám.

- Gondoltam jobb, ha előbb te tudod meg, mint ő. Nem hiszem, hogy jó ötlet elmondani neki a futam előtt. Így is elég ideges. - magyarázta a férfi.

- Én megölöm. Két kézzel fojtom meg azt a csajt csak kerüljön a kezeim közé! - dühöngtem. - Senki nem beszélhet erről. Senki! Add át mindenkinek, addig én megkeresem Leclercet. - nyomtam a kezébe a tabletet.

- Ésszel, okés? - kérdeztem Charlestól, majd átnyújtottam neki a sisakját

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Ésszel, okés? - kérdeztem Charlestól, majd átnyújtottam neki a sisakját. Hogy volt-e bűntudatom, amiért nem mondtam el neki, hogy amúgy halo, igazam volt és a lepkéd lebukott? Ooo, de még mekkora. Sőt a pokolban már egyenesen bérelt helyem lesz ezek után.

- Nem kell aggódni értem, minden jó lesz. - felelte jó kedvűen. Ooh, drágám...

- Én nem is érted aggódom, hanem a kocsiért! Össze ne törd, mert utána te is úgy jársz! - poénkodtam. Szerintem full jó színész lennék amúgy. Lehet pályát tévesztettem anno.

𝐍𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 /𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin