Dört, shouta aizawa.

6.3K 276 258
                                    

Shouta Aizawa yandere headcanons.
[anime: boku no hero academia]

-Kesinlikle gizli bir yandere ve sana pek belli etmemeye çalışıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Kesinlikle gizli bir yandere ve sana pek belli etmemeye çalışıyor. Ondan tiksinmeni istemiyor.

-Başlarda sadece takip ediyor fotoğraflarını çekiyordu yani bir nevi stalkerdı ancak zaman ilerledikçe fotoğrafların ona yetmediğine inanmaya başladı.

-Kendisinin yaptığının yanlış olduğunu biliyor ama konu sen olunca asla kendine söz geçiremiyor.

-Sana asla öğrencilere olduğu gibi değil. Çılgın yanlarını gösteriyor.

-Sana kedi kostümü alıyor, sürekli.

-Seni evine kaçırdı ancak amacı seni hapsetmek değil, sadece sürekli gözünün önünde olmanı istiyor.

-Dışarıya beraber çıkacaksanız neden olmasın.

-Sahiplenici ve koruyucu bir duruşu var.

-Sana sarılmadan uyumaktan asla zevk almıyor.

-Sürekli ona masaj yapmanı ister.

-Saçlarını okşamak hoşuna gidiyor.

-Seni arkandan kucaklamayı seviyor.

-Eğer başka birisine fazla yakın olursan o gece acısını iyi çıkartır.

-Eğer çok sinirlenirse seni kelepçeleyebilir, koltuğa veya yatağa.

-Manipüle edebilirsin, anlasa da sadece gülüyor.

-Kedicik fantazisi var.

-Kısa veya açık kıyafetler giyemezsin.

-Ailen onun çok iyi birisi olduğunu düşünüyor.

-Bazen kendini kaybettiğinde sana zarar verebilir ancak sonradan pişman oluyor ama bu zevk almıyor demek değil.

-Seninde zevk alabilmen için elinden geleni yapar ancak onun uslu minik kediciği olmalısın.

-Kulağına, babacık demeni seviyor.

-Katı kuralları var. Erkeklerle arkadaşlık kesinlikle yasak. Kız arkadaşlarınla da aşırı samimi olamazsın.

-Telefonunu ve bilgisayarını karıştırmaktan ve kontrol etmekten çekinmez.

-Yanında olamadığı zamanlarda aklı tamamen sende.

-Şiddete meyilli değil ancak eli biraz ağır olduğundan küçük hareketler canını yakabilir.

-Düzgün bir ilişki istiyor ama seni böyle görmek ona haz veriyor.

İstek alırımmm
❤️

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin