Megumi Fushiguro, yandere headcanons.
[modern au.]
[karakter reşittir]
[anime: Jujutsu kaisen]-Bilinçli yandere.
-Takıntılı hislerinin farkında, bunun sana zarar vereceğimi düşündüğü için senden uzak durmaya çalışıyor bu yüzden saba açılmadı. Ancak sensizlik onu çok üzüyor.
-Aynı fakültedesiniz ve arkadaşsınız.
-Genelde beraber kahve içersiniz ya da yemek yersiniz.
-Sana kibar davranır ve asla yandere olduğunu anlamana müsaade etmez.
-Çok havalı gibi duruyor olabilir ama o hemen uyanabilir. Sarıldığınızda ya da yakın temasınızda hemencecik utanır.
-Seninle vakit geçirmeyi çok sever.
-Eğer kendine söz geçiremeyip sana açılırsa, yandere olduğunu anlamaman için uğraşır. Ve ilişkinizin başlarında sana beraber yaşamayı teklif eder. Çünkü senden daha fazla uzakta kalmayı istemiyor.
-Şidete meyilli değil ama seni Kıskandığı zaman ağlatana kadar sevişmek ister -sana söylemez- çünkü kıskandığında çok sinirli oluyor.
-Kıskandığı zaman çok sinirli oluyor olmasına rağmen sana söylemez, hareketleri belli eder. Sana normalde kibar davranıyor olmasına rağmen o zamanlarda bir çöpmüşsün gibi davranıyor.
-Sana başlarda karışmıyordu ama zaman geçtikçe yaptıklarına karışmaya başladı ve tartışmalarınız artıyor.
-O seninle beraber oldukça takıntılı hisleri artıyor. Bu yüzden gittikçe garipleşiyor. Bazen hareketleri sana psikopatça gelebilir. Ki zaten bazenleri kendini kaybettiğinde seninle beraber birbirinizin vücudunda kesikler açmayı arzuluyor.
-Seni rahatsız eden birisi varsa, o kişiyi komalık edebilir ama sana bunu söylemez.
-Onu terk edersen başlarda atlatmaya çalışacak ama dayanamadığı için seni eve zorla getirecek.
-Sıksık sana seni sevdiğini söylemez ama hareketleri belli eder.
-Ne olursa olsun seni seviyor.
-Sekste sana da fırsat tanıyor ama bipolar gibi. Bazen sert bazen yumuşak oluyor.
Jujutsu kaisen favorimiz kim?
Bu arada diğer kitaplarımada bakın lütfen -yeni bir tane bnha kitabı yayımladım-, okuyan olmuyor üzülüyorum :( sizin için yazıyorummm ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanficAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]