Hisoka Morow, yandere headcanons.
[anime: hunter x hunter]-Sana aşık olduğunu, bir kere onu iskambil oynarken yendiğinde anladı.
-Cana yakın birisi gibi görünebilir ama ona pek güvenmeni tavsiye etmem.
-Senden onunla beraber yaşamanı istemedi çünkü seni en kısa sürede kaçırdı.
-Senin yüzünü de kendisi gibi boyamayı sever.
-Sana kart fırlatış şekillerini öğretir.
-O çok kıskanç, yakınlaştığın birisi olurda yüzündeki gülümsemeyle onu hiçbir şey yokmuş gibi öldürür. Üstüne üstlük sana endişelenmemen gerektiğinde bunu hak ettiğimi söyler ve seni öper.
-Seni insanları konusunda dile getirerek kısıtlamıyor ama çevrendeki insanların bir gece ölü bulunmasını istemiyorsan kimseyle samimi olma.
-Seni her zaman yanında gezdirir. Nereye giderse seni de götürür.
-Eli her zaman belinde ama bazen kalçanda da olabilir, çok takma.
-Seninle kart oyunları oynamayı çok seviyor.
-Beraber içersiniz.
-Seni kucaklar ve kucağına oturtur, bunu yaparken hiç çekinmez. Toplu anlanlarda ona işlemiyor. Çünkü bunu seviyor.
-Her an üzerine atlayıp sana seks yapmayı teklif edebilir. Bazen sadece kendini akışa bırakır. Her an sekse başlayabilir.
-Sert, kulağına fısıldar. Onun adını söylemelisin.
-Sürekli bel altı espriler yapar. Sürekli olarak azgın tavırları var.
-Bol bol hickey ve iz bırakır. Bazen canını yakmayı sever.
-Kelepçe veya kırbaç, alışsan iyi edersin.
-Sürekli zarar verme eğilimi yok ama ona asla belli olmaz. Bazen sana bile zarar verebilir.
-Sen onunsun, aksi idda edilemez.
-Onu sakın ve sakın sinirlendirme, gözü hiçbir şeyi görmez. Sende dahil, canını yakabilir.
İstediğiniz karakterleri yazınnn💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]