Toji Fushiguro, yandere headcanons.
[modern au.]
[manga: jujutsu kaisen]-Onun sağı sollu belli olmaz. Asla güvenme.
-Aslında soğuk kanlı birisi ancak sinirlendiğinde çok korkunç oluyor.
-Dövüş sanatlarında çok iyi ve fiziksel olarak çok güçlü. Kodumu oturtur yani, bilgin olsun.
-Sana kendini savunma teknikleri öğretir.
-Yandere olduğunun farkında değil.
-Beraber yaşıyorsunuz.
-Seni eve falan kilitlemez ama belli başlı yasaklar koyar.
Eve saat altıdan önce geleceksin, ona haber vereceksin gibi. Biraz özgürsün yani.-Sana güveniyor bu yüzden seni takip etmez ama güvenini kırarsan sana eziyet edebilir. Odaya kilitler, aç bırakabilir gibi. Onunla iyi geçinmeye bak.
-Seni dudağından öpmeyi çok sever ama sürekli senin dudağını kanatır.
-Seninle "Bebeğim buraya gel." "Babacık yapmanı istiyor." "Hadi güzelim." gibi rica olarak gözüksede aslında zorunluluk olan bir şekilde konuşur.
-Seni sürekli kucağına oturtur.
-Eğer bir durumdan memnun olmadıysa, gözleri seni uyarmak için yeter.
-Eğer ondan başka kişilerle yakın olursan, o kişiyi öldüresiye döver ve sana; "Bunların senin eserin Y/n, mutlu musun?" der.
-Manipüle edilebilir gibi gözükse de, asla manipüle edilemez. Onu kontrol etmeye çalıştığını anlarsa sana kızabilir.
-Cezaları genelde seni bağlayıp karanlık bir odada bırakmak gibi ama biraz sadist bu yüzden kesikler açabilir.
-Şiddete meyilli. Ancak kalıcı hasar bırakacak kadar değil.
-Vücudunda kesikler ve hickey bırakır. Acı çeken yüzün hoşuna gidiyor.
-Seni kıskanırsa ya da haddini aşarsan sana cezalar verir.
-Sekste çok sert, kelepçe kullanmayı sever ya da seni bağlar.
-Genelde oral seks yaparsınız.
-İsmini bağırmanı sever.
Oy ve yorum atın lütfen
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]