Tomura Shigaraki, yandere headcanons.
[anime: boku no hero academia]-O biraz garip birisi bu yüzden bazı hareketlerine anlam veremeyebilirsin.
-Bazen sana bakarken dalıyor ama bakışları rahatsız edici olabilir.
-Her ne kadar sert gibi dursa da onu yumuşatabilen tek kişisin.
-Onun saçlarını okşamanı içten içe çok seviyor çünkü bu hissi sen hariç ona kimse yaşatmadı. Ve kendisi yapamadığı için bu durum onun çok hoşuna gidiyor.
-Senin yanında gerçekten gülebilir.
-Başlarda senin onu asla sevmeyeceğini düşündüğü için sana kötü davranışları olabilir.
-Seni yanına almak için tehdit etmiş olabilir, belki birazcık.
-Sana özgünlüğünü kullanmıyor ama kelepçe veya ip kullanabilir.
-Bazen fazlasıyla bipolar olabilir. Bir gün sana aşırı iyi davranırken ertesi gün ağlatana kadar seninle uğraşabilir.
-Başka erkeklerle ya da kızlarla samimi olma çünkü onu delirtiyor. Sonra senden kesinlikle acısını çıkartıyor.
-Sürekli değil ama yine de şiddete meyilli, tokat gibi değil de elini bağlayıp seni karanlık bir odada bırakabilir. Garip cezaları var. Canının yanmasından haz alabiliyor.
-Eğer seni kıskanırsa -bunu yapmanı tavsiye etmem- o kişide de özgünlüğünü kullanabilir. Ve sana eziyet edebilir, cezaları var.
-Göğsüne yatmayı seviyor.
-Söylemese de ona sarıldığında ağlayacak kadar mutlu oluyor.
-Sert olmaya çalışsa da, o kadar sert değil.
-Aslında o herkesten çok daha sevgiye muhtaç birisi. O sevgiyle bunları aşabilir.
-Yandere olmasının sebebi, asla kimsenin onu sevmeyeceğini düşünmesi veya asla sevilmeye layık birisi olmadığını sanması.
Önerilerinizi yazın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]