Meliodas, yandere headcanons.
[modern au.]
[anime: nanatsu no taizai]-Sapık yandere.
-Yandere olduğunu reddediyor çünkü kendisini kontrol edebildiğimiz düşünüyor. Zaten cinsel dürtüsü haricinde kendisini kontrol edebiliyor.
-Seni sürekli takip eder, bunu fark etmeni umursamıyor. Her yere seninle gelir. Başlarda kadın tuvaletine kadar geliyordu ama bir kaç kere bu yüzden dayak yedi. Şimdilik kapıda beklemekle yetiniyor.
-Kötü yemek yapar ama sana sürekli yemek yapar.
-Sinirlenmediği veya tersinde olmadığı sürece pek yandere gibi davranmıyor.
-Sana sürekli dokunur ve taciz eder. Her an eli göğüslerine ya da kalçalarında olabilir. O tescilli bir sapık.
-Seni seviyor ve güveniyor bu yüzden çok fazla seni sıkmaz ama yine de belli olmaz.
-Seni kaçırmadı beraber yaşamıyorsunuz ama her gün sabahın köründe sana geliyor ve gün boyu sende kalıyor. Genelde sende geceler. Yani senin evine konmuş durumda.
-İlişkiniz uzun süredir var, bu yüzden aranızdaki çoğu şey oturmuş durumda.
-Şiddete meyilli değil, seks hariç.
-Eğer seni kötü etkileyen birisi varsa, Meliodas'ı hiç görmediğin bir şekilde görebilirsin. Öyle zamanlarda çok korkunç olabilir.
-Sana zarar veren birisi varsa artık yok, onu öldürebilir bile. Sana kimse zarar veremez, izin vermez.
-Bu hayatta en çok korktuğu şey, seni kaybetmek.
-Seni kıskanırsa başka kızlarla ilgilenir böylece senin ona dikkat edeceğini bilir.
-Seni bir kaç kere aldatmış olabilir.
-Sana sadece eğer onu bırakmak istediğini söylersen sana sert davranır ve gitmene izin vermez. Normalde seni kısıtlamamasına rağmen üzüle üzüle seni odaya kilitler ya da bağlar.
-Aptal gibi ama çok zeki, manipüle edemezsin anlar. Sana çaktırmaz inanıyor gibi yapar.
-Her türlü seksi denersiniz. Her seferinde farklı bir işlem ama sana da izin verir. Hatta genelde dönüşümlü yaparsınız.
-Sana sürekli oyuncak ve kostüm alır.
Kankalarım, Meliodas'ın soyadını bilmiyordum. Animeyi izledim ama nette de yoktu.
Ne kadardır anime izliyorsunuz, ne zaman başladınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]