Maki Zenin, yandere headcanons.
[modern au.]
[anime: jujutsu kaisen]
[karakter reşittir.]
-Maki gizli ve farkında bir yandere. Duygularının saplantı olduğunu biliyor bu durumun seni rahatsız edeceğini de biliyor, bu yüzden kesinlikle senden bunu gizleyecek.-Fazlasıyla kıskanç olmasına rağmen bunu dizginleyecek.
-Seni rahatsız eden birisi varsa, senin ruhun duymadan onu halleder.
-Aşırı sevecen değil sürekli sevgi sözcükleri kullanmaz ancak sevgisini hissettirir.
-Ağladığını görürse bütün dünyanı yıkabilir, gözü hiçbir şeyi görmez.
-Genelde sessiz sakin yerlerde takılmaya gidersiniz, piknik olabilir. Seninle kalabalık ortamda buluşmak istemez.
-İlişkide kesinlikle baskın taraf olacak, cinsiyet farketmeksizin.
-Şiddete meyilli değil. Aksine zarar görmeden hoşlanmaz.
-Seni hapsetmek gibi bir düşüncesi yok ama sürekli kıstırlar var bu yüzden sürekli kavga ediyorsunuz. Bensiz gitme, bunu yapma, şununla takılma, gibi.
-Ondan ayrılmak istersen gitmene izin verir ama geri dönmezsen maksimum bir hafta içinde seni zorla geri getirecek.
-Sana kolay kolay sinirlenmez ama kızarsa seni odaya kilitleyip çıkmana izin vermez.
-Seninle film izlemeyi ve kucağına uzanmayı seviyor.
-Arada seni takip ediyor, sana güveniyor olsa da ona ihanet etmeden korkmuyor değil.
-Aynı sebepten dolayı eşyalarını, telefonunu karıştırır.
-En yakın arkadaşlarını tehdit edip senden uzaklaştırabilir.
-Manipüle edilebilir ama fark ederse güveni kırılır ve sana eskisi gibi güvenmez.
-Evleriniz ayrıysa evinde birkaç gizli kamere çıkabilir.
-Asla ve asla aldatmaya meyilli değil.
-Genelde yapacağı ve yaptığı iyilikleri söylemez bu yüzden bilemezsin, mesela çalıştığın yerdeki patronuna sana zam yapması için para vermesi gibi.
-Sürekli hediye alan bir tip değil ama aldığı zaman en pahalı ve marka eşyaları alır.
-Seks esnasında zor ve cüretkar olur ve seninle uğraşmayı, zorlamayı sever.
-Seksten sonra uyuyan yüzünü izlemeyi seviyor.
-Genelde yavaştır ve boynunu öpmeyi sever.
-Saçlarının okşanmasını sever, sefkat görüyor gibi hisseder.
YKS BİTTİ, GERİ DÖNDÜM
HIZLI HIZLI İSTEKLERİNİZİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUMİSTEK YORUMLARINI BURAYA BIRAKIN PLS KOLAYCA BULMAM İÇİNN
Siz nasılsınız, okul bitti, nasıldı?
Umarım bölümü beğenirsiniz, kendimize iyi bakın.
Bu arada bana sormak istediğiniz sorular varsa sorunn aşırı kişisel olmadığı sürece cevaplarımm<3
Sizi seviyorum, iyi eğlenceler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanficAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]