Kırk Sekiz, uchiha itachi.

3K 157 45
                                    

Uchiha İtachi, yandere headcanons.
[modern au.]
[anime: naruto shippuden, naruto]

][anime: naruto shippuden, naruto]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Manipülatif yandere.

-Sert birisi gibi gösteriyor kendisini; böylelikle onu dediklerini dinleyeceğini düşünüyor. Aslında içinde sana karşı saf sevgi ve bağlılık var.

-Yandere olduğunun farkında değil ama zaten abartılı bir yandere değil.

-Şiddete meyilli değil ancak seni manipüle ederek üzülmeni ve kendinin haksız olduğunu düşünmeni sağlar. Ama sen onun tarafından manipüle edildiğini anlamazsın.

-Eğer senin manevi ve maddi sağlığın içinse sana psikolojik baskı uygular.

-İstediği tek şey senin güçlü ve mutlu olman.

-Senin için hayatından ödün verir.

-Sadist değil ya da sana zarar vermek istemiyor. Aksine hayatını sana adamış desek doğru olur.

-Biraz ciddi görünüyor olabilir ama içinde çok şapşal birisi var.

-Seni hediyelere boğar.

-Pek gülümseyen birisi değil ancak senin gülüşü izlerken istemsizce tebessüm ediyor. Sevgisi gözlerinden belli.

-Hayatın tehlikede değilse kimseyi öldürmeye çalışmaz ancak saçının teline zarar gelirse dünyanın en acımasız insanı olur.

-Eğer beraber değilseniz ve sen bir başkasını seversen o kişinin cesedi bulunamaz bile. Pek yandere davranışları olmasada senin bir başkasını sevdiğin düşüncesi onu delirtir. Kontrolünü kaybettiği tek nokta bu.

-Onun zayıf noktasısın ama bunu belli etmeyi sevmiyor bu yüzden ağzından sevgi sözcüklerin almak zordur.

-Seni kıskansa bile asla dile getirmez. Ancak delici bakışları daima üzerinde olur. Bakışlarıyla öldürür ve gömer.

-Cezaları genelde psikolojiktir. Hatta bazen seni deprosyona bile sürükleyebilir.

-Seni korumaz çünkü sana kendini korumanın öğretti. O senin hiç kimseye muhtaç olmayan güçlü bir kadın olmanı istiyor. Bu yüzden sana hayatta kalmayı öğretir.

-Romantizm gibi şeylerden pek anlayan birisi değil. Ve sohbeti pek sarmıyor genelde sessiz bir tip.

-Eğer ayrılmak istersen seni tutmaz ancak ayrılsanız bile asla peşinden ayrılmaz. Bir stalker ve sapık gibi gizlice izler hep; aldığın bir tek nefesten bile haberdar.

-Ancak her şeye rağmen, senin için tereddüt etmeden canını verecek kadar fedakar.

-Sekse fazla ilgili değil. Ne fazla dominant ne de fazla pasif.

-Sekste biraz yavaş, anın tadını çıkartır.

Sizce güzel oldu mu?
Bence itachi aşırı takıntılı olmaz, sizce?

En sevdiğiniz sanatçı ya da şarkıcı kim?

Kendinize iyi bakın :)

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin