Otuz Bir, yelena.

4.1K 190 223
                                    

Yelena, yandere headcanons.
[modern au.]
[anime: attack on titan]

][anime: attack on titan]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Takıntılı yandere.

-Her şeyine karışır ve sürekli sorular sorar.

-O çok fazla uzun, aşırı uzun bu yüzden kolunu kafana dayar.

-Genelde onu erkek sanarlar.

-Sana karşı sakin davranmaya çalışıyor. Seni incitmemek için elinden geleni yapıyor. Ama çok uzun sürmez.

-Onu kızdırdığında cezaları genelde ağır olur. Canını fazlaca yakar. Öyle zamanlarda kendini kaybediyor.

-Acı çeken yüzün çok hoşuna gidiyor bu yüzden şiddete meyilli ancak seni dövmeyecek daha çok vücudunda kesikler, izler ve acı verici bir kaç hafif işkence.

-"Benim güzel Y/n'm, benim için bağır, benim için ağla!" gibi şeyler söyler.

-O çok dominant birisi.

-Diğer insanlarla konuşman yasak.

-O olmadan bir yere gidemezsin.

-Seni kaçırdı. Uyandığında elin kolun bağlı karanlık bir odadaydın.

-Eğer kaçmaya çalışırsan, seni bodruma kilitler ve aç bırakır. -Birde öldürse sangwoo vol 002 mübarek.-

-Seni sevse de sınırları var ve aşılmasından hoşlanmaz.

-Milletin içinde seni kucağına oturtabilir ya da öpebilir. Herkesin senin, ona ait olduğunu bilmesini ister.

-Eğer sana yakın olan birisini görürse çekinmeden öldürebilir.
Elbette gizlice, hapise atılıp senden uzak kalmak istemez.

-Senin için birisini öldürürse sana söylemez.

-Seni kıskanırsa önce o kişiyi doğduğuna pişman eder, hastanelik eder. Sana ise bir kaç gün ceza verir. Onun güvenini kırma.

-Sekste de normalde olduğu gibi aşırı baskın.

-Genelde yaparken seni izler.

-Ellerini tutar ve seni kısıtlar.

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin