Otuz Dört, taiga kagami.

3K 149 70
                                    

Kagami Taiga, yandere headcanons.
[anime: kroko no basuke]

-Yandere olduğunun farkında değil, hemde hiç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Yandere olduğunun farkında değil, hemde hiç.

-Çok sahiplenici.

-"Neredesin, ne yapıyorsun, yanına geliyorum, fotoğraf at, eve dönsene." gibi mesajlar atar.

-Beraber yaşıyorsunuz.

-Senden hoşlanması ve sevgili olmanız çok normaldi ama o seninle beraber oldukça hisleri arttı ve seni aşırı derecede sahiplenmeye başladı.

-Belli etmek istemese de -belli ediyor- aşırı kıskanç. Bu yüzden sürekli kavga edersiniz.

-Sana sürekli karışır; gitmek istediğin yerlere gitmene izin vermeyebilir, bazı kıyafetlerini senden habersizce yok edebilir, telefonunu gizlice karıştırır.

-Seni gizlice takip eder ama yakalanmaktan çok korkar çünkü eğer onun takıntılı yüzünü fark edersen ondan nefret edeceğini düşünüyor.

-Sana asla ve asla şiddet uygulanmaz eğer kendini kaybedip sana vurursa kendini aşırı suçlu ve kötü hisseder. Senden uzun süre özür diler, onu affettiğini söylesen bile.

-Maçlarda onu izlemeni ve övmeni seviyor.

-Eğer maçı kaybettiyse kendini çok kötü hissediyor, onun moralini ancak sen düzeltebilirsin.

-Seninle basketbol oynarken bilerek kaybeder.

-Çok sert görünmesine rağmen aslında çok minnoş birisi.

-Onu uyandırmak çok kolay, uyandığında yüzünü diğer yöne çeviriyor ve sana; "Kes sesini, sus artık, aptal." diyor.

-Eğer birisi seni rahatsız ederse maddesi yok çünkü kimse seni rahatsız edemez buna izin vermez.

-Senin yanında dolaşan kişikeri tehdit eder, senin ruhun bile duymaz.

-Sekste ayarını bilmiyor, ya çok yavaş ya da canını fazla yakar. Ama yine de sana da fırsat tanır.

-Saçlarını örer ve kendi saçlarını şekillendirmene izin verir.

-Takıntılı hislerini aşmak için gerçekten çok uğraşıyor.

Oy ve yorum atın lütfen, boşa yazmış gibi hissediyorum
İlk animeniz neydi?

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin