İnosuke Hashibira, yendere headcanons.
[karakter reşittir]
[anime: kimetsu no yaiba]-Çok kaba birisi, nezaketten hiç anlamıyor.
-Onu küçüklükten beri tanıyorsun. Geçmişini hatırlamıyorsun, bir gün ormanda gözlerini açtın ve İnosuke karşındaydı. O zamandan beri berabersiniz.
-Aşırı koruyucu. Seni hayatı pahasına iblislerden korumaya çalışıyor ama senin de iblis avcısı olduğunu unutuyor.
-Sana sürekli; savaşalım, yarışalım, dövüşelim der.
-Eğer birisi sana zarar verirse, kim olduğunu umursamadan -iblis, insan- onu kılıçlarıyla biçer. Onu en vahşi o zamanlarda görürsün.
-Seni kıskanır ama bunun kıskançlık olduğunu bilmez. Bu yüzden yanında birisini görürse hunharca saldırır. Bu yüzden etrafındaki insanları sık sık yaralar.
-Aranızdaki ikilinin ne olduğunu bilmiyor. Bildiği tek şey; senin her şeyden daha önemli olması.
-Sana zarar verme eğiliminde değil ama güçlü olduğu için sana kasıtsız zarar verebilir. Seni kolundan tutar ama canın yanabilir ya da seninle dövüşmek ister ama seni çok pis pataklayabilir. Bunları kasten yapmaz.
-Seninle dövüşürken çok eğleniyor ve sürekli savaşalım diyor, her dakika.
-Aklına geldiğini pat diye söyler, çekinmez. Bu yüzden kırıcı olabilir.
-Manipüle etmesi kolay, ona her dediğini yaptırabilirsin, ruhu duymaz.
-Sadist ya da mazoşist değil.
-Sana mücadele ederken asla acımaz. Tüm gücünü ortaya koyar. Ağzına sıçar yani.
-Duyguların ne olduğunu bilmiyor bu yüzden her şeyi beraber tecrübe edersiniz. Aşırı derecede aptal olabilir bu yüzden.
-Onun hâlâ bebek olan bir yanı var.
-Dizlerine yatmayı seviyor.
-Eğer ona iltifat edersen, güzelsin falan dersen sinirlenir.
-Sinirlendiğinde sana zarar verecek kadar gözü dönüyor ancak son anda kendine hakim olmayı biliyor. Sana fiziksel şiddet uygularsa çok üzülür.
-Maskesini senin yanında bile çıkartmıyor, zorda kalmadığında.
-Hem arkadaş, hem dost, hem sevgili, hem kardeş, hem eşsiniz. Siz her şeysiniz. Birinizin tek değerli kişisisiniz.
-Seks konusunda hiçbir şey bilmiyor. Öyle bir hissiyatının olduğunu bile bilmiyor. Bu yüzden genelde adımlarını ve imalarını anlamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]