Eren Jeager, yandere headcanons.
[sezon4]
[anime: attack on tıtan]
[karakter reşittir]-Başlarda sadece hoşlantı olduğunu düşünüyordu ancak bir süre sonra bunun basit bir hoşlantı olmadığını anladı.
-Sürekli göz hapsi ve bakışmalar.
-Seni her şeyden korumak ister.
-Masum olmanı seviyor.
-Kendi hakkında çok fazla bilgiye sahip olmanı istemiyor ancak senin hakkında en ufak bir şeyi bile bilemezse sinirleniyor.
-İlk başlarda bakışları aşırı aşağılayıcı ve iticiydi fakat artık sanki her an seni koruduğunu göstermek ister gibi bakıyor.
-Seni başka erkeklerle görmeye dayanamıyor ama gün içinde bunu belli etmiyor. Fakat bu göz yumuyor demek değil. Yalnız kaldığınızda ya da uygun ortamda canınızı yakmaktan çekinmez.
-Bekli bir kaç küçük kesik ve kelepçe.
-Yakın erkek arkadaşlarınla konuşmanı takmamaya çalışıyor ama herhangi bir temasta ya da fazla samimiyette, keskin bakışları bir bıçak gibi ve kesinlikle yanına kalacağını sanma.
-Senin iyiliğini istiyor bu yüzden korunmak zorunda olduğunu düşünüyor.
-Ondan korkman biraz hoşuna gitmiyor değil.
-Seni kaçırmak ya da kilitlemek gibi bir amacı yok çünkü ondan korktuğunu ve yapabileceklerini bildiğinin farkında. Ama sınır aştığın anda kendini karanlık bir odada bulabilirsin.
-Dur dediğinde daha da hızlanır.
-Ona emir vermeni sevmiyor.
-Sert olsa da canını yakmamaya özen gösteriyor.
-Ağlamanı sevmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]