Kaneki Ken, yandere headcanons.
[anime: tokyo ghoul]-O takıntılı bir yandere.
-Seni ghoullerden ve insanlardan uzak tutar, çünkü seni gören herkesin seni isteyeceğini düşünüyor. Onun gözünde harikasın.
-Senin kanına bayılıyor. Seni yemek gibi bir isteği yok ama kanının tadına bayılıyor.
-Konun onun kendinden geçmesini sağlıyor.
-Seni hayatı pahasına koruyacak ne olurda olsun.
-Seni eve kilitler.
-Zihinsel bir zarar vermez ya da seni manipüle etmez fakat fiziksel olarak zarar verir. Onun karşısında acı çekmen hoşuna gider. Vücudunu kanatmayı seviyor.
-Biraz sert bir yapısı var ama konu sen olunca, her zaman en iyisi olmak istiyor. Sen hayatında değer verdiği tek kişisin.
-Sırtını onun göğsüne yaslarsın, oda kafasını omzuna koyar. Sürekli bu şekilde sarılırsınız.
-Zor da olsa sana kendini açabilir.
-Senin yanına kimse yaklaşamaz. Hele bir ghoul asla.
-Kokunun aşırı baştan çıkarıcı olduğunu düşündüğü için seni sürekli kısıtlar. Zaten evden dışarı çıkman yasak.
-İlk önce seni kaçırdı, ona zamanla alıştın.
-Eğer senin etrafında birileri olduğunu görürse, ona dünyanın en acılı ölümünü yaşatır. Sadece basit bir ölüm değil, en korkunç olanından.
-Kendisinin kıskanç olduğunu düşünmüyor ama o kıskandığında kendisini kaybediyor. Bazen bu yüzden sana da zarar veriyor.
-Bazen eve kendinden geçmiş bir şekilde geliyor, öyle zamanlarda ona sakın görünme yoksa seni bile tanımayabilir. Seni parçalayabilir.
-Onu öpmeni çok seviyor. Ama öperken dudaklarını kanatır.
-O sekste sert ve dominant. Canını yakmayı sever.
-Ağlarsan daha da hoşuna gider.
-Onun ismini söylemelisin, çok seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]