Kageyama Tobio, yandere headcanons.
[anime: haikyuu]-O yandere olmasına rağmen gerçekten bilinçli.
-Sana yandere olduğunu belli etmemeye çalışıyor çünkü bunun sağlıklı olmadığını biliyor.
-Normalde temastan hoşlanmıyor ama konu sana gelince saçlarının okşaman, sarılman, elini tutman, öpmen hepsi onu çok heyecanlandırıyor.
-Eğer seni kıskanırsa, o kişiyi öldürmek istemesine rağmen sana "Y/n o kişiyle yakınlaşmanı istemiyorum. Lütfen dikkat. Aksi taktirde kendimi tutabileceğimden şüpheliyim." Gibi şeyler söyler. Ve aylarca korkunç bakışları o kişiyi yanlız bırakmaz.
-Her zaman bir şeyleri konuşarak çözmeye çalışıyor. Çünkü sinirlendiğinde kendine güvenmiyor. Bu düşüncelerin ilşkinizi kötü etkileyeceğinizi düşünüyor.
-Sakin olmak için çok uğraşıyor. Ama kolayca sinirlenebiliyor. Bu yüzden onu sakinleştirmelisin, mesela onu öpebilirsin.
-Şiddete meyilli birisi değil ya da seni kesmek falan istemiyor.
-Yine de her şeye rağmen fazla stalker. Hayatının her hücresine kadar haberdar. Senden bir kaç dakika haber alamazsa çıldırır.
-Seni rahatsız eden birisi vardı, Kageyama'yı ilkkez şiddete başvururken gördün.
-Seni kaçırdığında kendisi de bu yaptığına çok fazla şaşırmıştı. Sana kendini uzunca açıkladı. Eğer onu biraz alttan alırsan bu garip hisleri kontrol edebileceğini söyledi. Ve öyle de yapıyordu. Kageyama iradesine gerçekten sahip birisi.
-O biraz korkunç gibi görünsede kendisi tatlış bir köpek gibi.
-Kucağına doğru uzanmayı seviyor ancak uzun boylu olduğundan dolayı sadece dizlerine yatmış gibi oluyor.
-Sana arkadan sarılır ve kokunu içine çeker, sans seni sevdiğini söyler.
-Öyle gözükmese de, seks konusunda çok bigşisizve amatör. Bazen seni güldürüyor.
-Yaparken sana seni sevdiğini söyler.
Oy ve yorum atarsanız sevinirim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]