Karma Akabane, yandere headcanons.
[anime: Assassination Classroom]-Onun şaka yaptığını ya da gerçekçi olduğunu anlamak zor. Okunması çok zor birisi.
-Çok takmıyor gibi görünse de, konu sen olduğunda aşırı derecede takıntılı.
-Sınıftakiler onun nasıl birisi olduğunu biliyor, bu yüzden herkes sana karşı mesafeli. Zaten Karma, sınıftaki arkadaşlarınla yakınlığına karışacak kadar kafayı yemedi.
-Bu takıntılı hislerinin daha tam olgunlaşmadığını bildiği için çok takmıyor ama yine de onu zorlama. Üzerine yürüyebilir veya seni tehdit edebilir.
-Yabancı bir ortamda, seni rahatsız eden birisi falan varsa; herkes Karma'nın silahlarda ne kadar usta olduğunu biliyor değil mi?
-Kuro sensei'ye çok yaklaşmanı sevmiyor.
-Kuro sensei'yi öldürdükten sonra, seninle deniz manzaralı bir villada hayatının sonunda kadar yaşamak istiyor.
-Sana silahlar konusunda yardım eder. Tüyolar verir.
-Kuro sensei'ye saldırdığında çok hoşuna gidiyor ve dudaklarını ısırarak seni izliyor.
-Genelde sana bebeğim diyor.
-Birisi seninle flört ederse yanınıza gelir ve seni öper sonra da "Benim kızımdan uzak dursan iyi edersin." der. Devamında ne olduğundan senşn ruhun duymaz. Zaten Karma bilmene de gerek duymuyor.
-Arada kalçana şaplak atabilir ya da aniden gelip boynunu öpebilir. Ne olursa olsun herkes senin onun olduğunu unutmamalı.
-Kıskanç görünmüyor ve takmıyor gibi görünse de zamanı gelince hepsini tek tek hatırlatır.
-Sekste çok fazla sert değil ama seni kışkırtmayı sever.
-Yaptığın hataları kuşağına fısıldar ve hareketlerinizi hızlandırır. Eh biraz canını yaksa bir şey kaybetmezsiniz.
-Seni kaçırmadı.
-Arada takip eder seni, ama sana güveniyor.
-Ona asla yalan söyleme ortaya çıkarsa canını yakar. İş fiziksel şiddete gidebilir.
Bazı isteklerinizi yapamayabilirim arkadaşlar, animelerini bitirmediğim ya da çok iyi tanımadığım karakterler var, offola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]