Yirmi Sekiz, senku ishigami.

2.9K 128 80
                                    

Senku İshigami, yandere headcanons.
[modern au.]
[karakter reşittir]
[anime: dr. stone]

-Hem kendisi hemmde sevgisi çok tuhaf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Hem kendisi hemmde sevgisi çok tuhaf.

-Yandere olduğunun farkında ve umursamıyor.

-Şiddete meyilli değil.

-Seni kaçırmayacak ya da kilitlemeyecek. Kafayı o kadar yemedi.

-Seni bilimi sevdiği kadar seviyor.

-Eğer sana aptal diyorsa, bu o an gözüne tatlı geliyorsun demektir.

-Manipüle edemezsin, sen daha düşünmeden o seni manipüle eder.

-Sürekli beraber deneyler yaparsınız, senin anlamanı ya da anlamamanı umursamıyor. Sadece yanında olmanı ister.

-Sana yalan söyler, çekinmez.

-Eğer seni kıskanırsa sana aşırı ilgisiz davranır ve senin kendinin pişman olmanı sağlar.

-Baskıcı birisi değil ama onun dediklerini dinle çünkü ne derse çıkıyor. Adam geleceği görüyor sanki.

-Seni kesmek gibi bir düşüncesi yok ama seni i psikolojik olarak süründürmek hoşuna gider.

-Seninle ne zaman ciddi ne zaman dalga geçiyor anlayamazsın.

-Çok zeki olmasına rağmen, aklı pek sağlam birisi değil.

-Seni rahatsız eden birisi varsa umursamıyor gibi görünse de, onu çağın teknolojisiyle yaşamaktan usandırır.

-İnsanlarla eğlenmeyi ve dalga geçmeyi seviyor ama seni hayattan bezdirmeyi daha bir çok seviyor.

-Seni takip etmez çünkü genelde sana eşlik eder.

-Senden hoşlanmaya başladığında duygularından emin olmak için biraz bekledi. Emin olduğunda sana çok rahat bir şekilde açıldı. Onu reddedemeyeceğinden emin.

-Sana sürekli; aptal, salak der ama ciddi olarak söylemiyor.

-Eğer birisi seninle flört etmeye çalışırsa korkutucu olabiliyor. Aklında dönen senaryolar korkunç. Buzlu işkence teknikleri... Ama bunların hiçbirisini yapmayacak. Konuşarak çözmeye çalışacak. Ama sonuç olarak onu ilk kez birisine yumruk atarken görebilirsin.

-Sevmediği ve senin etrafında çok dolaşan kişilere genelde korkunç şakaları olur. O kişi dolabını açtığında yüzüne su patlayabilir ya da masasında elektriklenme yaşayabilir. Senku istediğinde korkunç olabilir.

-Seks ihtiyacı çok fazla yok.

-Genelde onun odasınıdaki masada yaparsınız.

Yazarken en zorlandığım bölüm oldu ya.
Senku'yu yandere yapmak çok zor.
Garip oldu ama neyse.
Oy ve yorum atın.

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin