Kakashi Hatake, yandere headcanons.
[anime: naruto, naruto shippuden.]-O her dakika, her saniye seni izliyor. Gözleri sürekli senin üzerinde. Hatta çoğu zaman seni dikizler. Belki bazen abartır. -banyodayken ya da üzerini değiştirirken-
-Sevgilisiniz bu yüzden seni kaçırmadı, beraber yaşıyorsunuz.
-Seninle dövüşür ve eksiklerini kapatana yardım eder.
-Şiddete meyilli değil.
-Onun yanından ayrılma, her ne yapacaksan onun yanında dur. Seni etrafında görmediğinde deliriyor.
-Tavlama kitabındaki taktikleri senin için dener.
-Senin kucağına yatmayı seviyor.
-Eğer etrafında dolaşan birisi varsa, o kişiyi bir daha Konoha'da göremezsin. Çünkü onu bir güzel patakladıktan sonra tehdit edip köyden gönderdi. Ama senin ruhun duymuyor.
-Seni her zaman takip ediyor. Sen fark etmesen bile. Her zaman nerede olduğunu ve ne yaptığını bilir.
-Maskesini yanında çıkartır.
-Eğer güzel ya da açık giyinirsen, evden çıkmana izin vermez.
-Genelde kızgın ya da sinirli birisi değil ama eğer sinirlenirse seni odaya kilitler en fazla. Sana kızdığında Gai'nin yanına gider ve onunla takılır. Öyle zamanlarda seni görmek istemez çünkü bu onu daha da kışkırtır ve sinirlenir.
-Sana karışmaz ama sürekli fikrini belli ederek seni manipüle eder.
-Takım 7 onunla siz hakkında dalga geçtiğinde, güzel bir dayak yiyorlar.
-O bir Sugar Daddy gibi, istediğin her şeyi alır.
-Sözleri kırıcı olabilir. Eleştiri kaldırman gerektiğini düşündüğü için çekinmeden konuşur ve bazen seni kırar.
-Bazen ilgisiz davranabilir, sebebi yok kafasına öyle esiyor.
-Eğer onu terk etmek istersen, gitmene izin verir ama her zaman peşinde. Böyle tersine gittiğin zaman sana hem daha çok takıntılı oluyor hemde daha çok kızdırıyor.
-Hayatına birisi girerse -sevgili olarak- artık yok. Konoha'da gizli bir katil var.
-Sekste fazla daddy.
-Farklı şekilde denemeyi sever.
Arkadaşlar lütfen etkileşimi düşürmeyin.
Bu arada diğer iki kitabıma da bakın :( flop kaldılar.
Bu arada umarım seversiniz, sürekli Kakashi istek geliyordu.En sevdiğiniz şarkı nedir? Şarkı önerisi istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]