Dazai Osamu, yandere headcanons.
[anime: bongou stray dogs]-Yandere olmasından daha baskın tek özelliği sürekli sana çifte intihar yapmak istemesi.
-Sürekli kötü espiriler yapar.
-Elini narince tutar ve öper. Sonra da "Seninle beraber intihar edeceğiz değil mi güzel sebgilim?" Der.
-O kıskandığında kendi karakterinin aksine aşırı derecede korkunç ve baskın birisi olabilir. Gözlerini üzerine diker ve sanki gözleriyle parça pinçik ediyormuş gibi bakar size. Öyle baktığında çok korkunç oluyor.
-Seni kaçırmadı ama seni; kendisinin sürekli intihar etmeye çalıştığı için her zaman yardıma ihtiyacı olduğuna inandırdı ve sizi beraber yaşamaya ikna etti.
-Seni manipüle eder ama sen bunu fark etmezsin.
-Seni rahatsız eden birisi falan varsa eğer aniden bu kesilir çünkü Osamu onun kolunu bacağını kırmış olur. Ama tabii ki senin ruhun bile duymaz.
-Seni sinirlendirmeyi seviyor. Bunu öyle iyi yapıyor ki bazen seni sinirden ağlatıyor. Sonra ona tirip attığında şirinlik yaparak onu affedeceğini düşünüyor. Doğru da düşünüyor.
-Şiddete meyilli değil, sinirlendiğinde genelde davranışları çok fazla sert oluyor. Onu hiç olmadığı gibi görebilirsin. Bu yüzden bazen ondan korkuyorsun, gerçekten. Ama ona belli olmaz. Kendini kaybettiğinde gözünün seni bile görmez, zarar verebilir. Ancak sonrasında seni bandajlarıyla sarıp sarmalayacak.
-Onun ne yapacağı hiç belli olmaz. Yanında bir kaç tane acil durum eşyası taşısan iyi edersin.
-Sekste çok sert değil ama oyuncak, kelepçe ve kostüm denemeyi seviyor.
-Eğer sana fiziksel zarar gelecek olursa işkence hiçbir şey yokmuş gibi kendine yaptığı gibi seni de bandajlara saracak. Sağlam yerlerini bile. Ardından da o kişiyi komaya sokabilir.
Başlarda bir okuyucum istemişti ve ben daha yeni izleyip yapabildim :')
İsteklerinizi yazın, izlediysem animeyi yazarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]