Shinsou Hitoshi yandere headcanons.
[modern au.]
[karakter reşittir]
[anime:boku no hero academia]-Depresif yandere.
-Seni kaybetme korkusu var.
-Seni uzun süre platonik sevdi ancak bu sevgisi zamanla çığrından çıktı.
-Sevgisinin takıntıya dönüştüğünün farkında ama bunu engelleyemiyor.
-Bir süre buna dayandı ancak daha sonra dayanamadı ve seni kaçırdı.
-Seni taciz etmez ya da zarar vermeye çalışmaz.
-Şiddete meyilli değil, seni kesmeye çalışmaz ama ağlarken seni çok çekici bulur. Bu yüzden bazen ağlamanın sağlayacak davranışlarda bulunur.
-İçinde, olduğundan daha duyarlı ve yumuşak davranıyor. Seni kaybetmek istemiyor eğer ama aşırı sıcak davranmaz. Ondan sıkılmanı istemez.
-Aslında içine kapanık birisi ama onu ilk görüşte ters birisi sanabilirsin. Ancak ilişkinizde sana samimi olur, tabii her şey sınırında.
-Sana hediye almayı sever ama bununla övünmeyi ya da dile getirilmesini sevmez.
-Kedi kulakları ve kostüm ... Söylemeye gerek bile yok.
-Kıskandığında sana belli etmez. Ama yanında dolaşan fazlalığı kuytu bir yerde haşlamaktan çekinmez. Bu konuda cinsiyet ayırımı da yapmaz.
-Seni rahatsız eden birisi varsa; önce onun açığını yakalayıp adeta madara eder ardından da bir daha seni aklının ucundan geçiremeyecek hale getirir.
-Seni manipüle etmeyi sevmiyor, dürüst olmaya çalışır.
-Onu manipüle etmeye çalışırsan fark ettiğinde çok sinirlenir ve sana ceza verebilir. Karanlık bir odaya kilitler genelde.
-Sekste komut kullanmayı seviyor. Ve bazen seni bağlayabilir.
-Sekste sanıldığı kadar sert değil. Hatta nadirde olsa senin domine ettiğinde olur.
73728372826 yıldır yb yazmadığım için özür dilerim :')
Bir iki gün içinde yb gelebilir bu yüzden:'))
İstekleri buraya bırakın, aklıma gelenleri yazmaya çalışacağım.SİZE DERSTE ÇİZDİĞİM RESMİ GÖSTERİYİM SMXLSKXSOLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anime karakterleri yandere headcanons
FanfictionAnime karakterleri headcanons, yandere headcanons ve yandere senaryolar. [yetişkin içerik] [şiddet, kan, baskı, depresyon]