Otuz Sekiz, zack foster.

3.6K 243 215
                                    

Zack Foster, yandere headcanons.
[anime bittikten sonra herşeyin normalde döndüğü varsayımı]
[anime: angel of death]

[anime bittikten sonra herşeyin normalde döndüğü varsayımı] [anime: angel of death]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Sadist yandere.

-Zack'i gözlerini karanlık bir odada ellerin kolların bağlı açtığında tanıdın. Seni kaçırana kadar onu tanımıyordun bile.

-Şiddete kesinlikle meyilli.

-Seni bağlayıp, bıçaklarıyla çizikler atabilir. Sonra onları, kendi bedenine olduğu gibi sana da bandaj sarar.

-Seni bir odaya ya da eve kilitler.

-Bipolar davranışları çok fazla.

-Seni seviyor ama sevgisini sana zarar vererek gösteriyor.

-Eğer ondan uzaklaşmak istersen sinirlenir ve sana işkenceler yapabilir.

-Eğer kollarına zarar verirse -keser ya da kırarsa- sana yemeğini kendi elleriyle yedirir.

-Sana zarar verirken, bundan memnun olduğunu sanıyor. Her ne kadar aksini iddia etsende.

-Seni kıskanacağı bir durum yok çünkü evde hapissin ama kaçmaya çalışırsan ya da herhangi bir şekilde dışarıya çıkmak için yol bulursan, fark ettiği ilk anda seni cezalandırır ve yakınlarına zarar vererek seni tehdit edebilir.

-Eğer hayatında yakın birisi varsa ve onu kıskandığını hissederse, o kişiyi öldürebilir. Hiçbiri çekinmez.

-Eğer istersen sana bıçak kullanmayı öğretebilir ya da tırpanını tutmana -kullanmana- izin verebilir.

-Sana sarılmayı seviyor eğer ondan uzaklaşırsan çok sinirlenir.

-Eğer senin adını mırıldanarak seni çağırıyorsa, saklan. Bu yine saha eziyet edecek demek.

-Sana zarar verirken genelde kahkaha atar ya da şarkı söyler.

-Kafası sıkıntılı, o kaçılması gereken bir katil.

-Seni ölümle tehdit edebilir.

-Manipüle edilebilir.

-Eğer onu seversen ve yakın davranırsan küçük bir çocuğa döner. İlgine bağımlı olur.

-Kimsenin onu sevmeyeceğini düşündüğü için, senden duygusal beklentisi sıfır bu yüzden senden gelecek tek bir adımla onu manipüle edebilirsin.

-Sana asla tecavüz etmeye çalışmaz ya da taciz etmez. Aklı o işlere hiç basmıyor.

-Seks ihtiyacı olduğunu bile bilmiyor.

anime karakterleri yandere headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin