──⊹⊱✙⊰⊹──
"Most mit csináljunk?" Mutatta meg Gellertnek az újságcikket Agony.
Idegesen járkált fel alá Grindelwald dolgozó szobájában.
"Semmit." Jelentette ki Gellert nyugodtan. "Ugyanúgy bemutatlak Párizsban. Legalább az emberek nem lesznek annyira meglepettek."
"De mi lesz Albussal?" Ropogtatta az ujjait Agony.
"Ezt hogy érted? Mi lenne vele?"
"Biztos ő is látta az újságot. Nem gondolod, hogy felkavarja őt a hír?"
"Túllép rajta." Zárta le a témát Gellert.
"Akkor kiválasztom a ruhámat, már csak két napunk van." Bólintott Agony, aki észrevette mennyire zavarja Gellertet ha Albusról kellett beszélnie.
"Köszönöm hogy hajlandó vagy velem jönni." Mondta Gellert, mielőtt még Agony kilépett volna az ajtón.
Agony csak elmosolyodott, majd eltűnt a küszöb mögött.
──⊹⊱✙⊰⊹──
Albus már egy napja elküldte Nicolas Flamelnek a levelét, azonban arra még mindig nem érkezett válasz.
Dumbledore nem varázsolhatott, és nem is hoppanálhatott el Flamelhez.
Erőtlen kopogások hallatszottak a férfi ajtaja felől.
Dumbledore odalépett, majd kinyitotta a váratlan vendégének az ajtót.
"Albus! Hála az égnek hogy megtaláltam a szobádat!" Mondta kifulladtan Nicolas Flamel.
"Hogy őszinte legyek nem számítottam az érkezésedre." Szólalt meg meglepetten Dumbledore. "Természetesen azért örülök." Tette hozzá gyorsan.
"Hallottam mi történt. Tehetek érted valamit?"
"A tanácsod jól jönne."
"Először mesélj el mindent."
"Rendben." Szívta be erősen a levegőt Dumbledore.
Flamel intett a pálcájával, és két tea jelent meg a fejük felett.
Albus egy hálás mosollyal elvette a hozzá közelebbi csészét.
"Igazából semmi olyan nincs amire nem kellett volna számítanom."
"Elég különös, hogy ennyi évig sikerült eltitkolnia a lányt, most pedig az abszol úton lefotózzák, nem gondolod?"
"Ezzel mit szeretnél mondani?" Nézett összeráncolt homlokkal Nicolasra.
"Semmit, csak érdekesnek találom. És azt is, hogy a lány rád is hasonlít egy kicsit." Nyomta Albus orra elé az újságot.
"Nicolas, ennek a lánynak egyértelműen semmi köze nincs hozzám. Csak nézz rá, tiszta Gellert." Horkant fel Dumbledore.
"Rendben, ha te mondod." Nézett rá mindent tudóan Albusra. "És mit készülsz csinálni?"
"Azon gondolkoztam hogy elmegyek Párizsba. Így Travers végre levenné ezeket a kezeimről." Mutatta fel a csuklójára rakott vas karpereceket.
"De akkor szembe kéne nézne-" kezdte Flamel, de Albus félbe szakította.
"Nem, nem kéne. Elmegyek a párizsi találkozóra, de nem megyek Grindelwaldhoz. Megpróbálok olyan helyet találni ahol nem vesz majd észre."
"Akkor mi értelme van odamenned? Travers azt akarja hogy harcolj ellene, nem azt hogy figyeld."
"Amint vége van a gyűlésnek, lerázom az aurorokat, és elmegyek valahová ahol nem keresnének. Vagy valami ilyesmi. Nem tudom, Nicolas. Ha nem harcolok Grindelwald ellen, akkor Travers nem hagyja hogy tanítsak, vagy egyáltalán varázsoljak."
"Tegyük fel, hogy nem vagy tanár, és eljött a második lehetőséged arra, hogy válassz egy új életet. Mit akarsz, Albus?" Nézett Flamel Dumbledore szemébe úgy, mintha valamire célozni akarna.
"Nem igazán tudom... Itt van Travers meg minden..."
"Ne gondolj Traversre. Magadra gondolj. Hogyan akarnál tovább élni?"
"Teljesen őszinte legyek?" Piszkálta a csészéjét Albus.
"Igen, amennyire csak lehetséges."
"Csatlakozni akarok Grindelwaldhoz, el akarok tűnni a minisztérium szeme elől, és véghez akarom vinni azt, amit Gellerttel terveztünk." Hadarta Albus.
Flamel nem tűnt meglepettnek, csak elmosolyodott.
"Na látod, itt a kitűnő alkalom arra hogy ezt megtedd."
"Sajnos nem, mivel Grindelwaldnak úgy néz ki hogy van valakije. Biztos vagyok benne, hogy nem akarna maga mellé." Hajtotta le a fejét Dumbledore
"Menj el Párizsba, és legalább adj egy esélyt annak amit most elmondtál." Veregette meg Albus vállát Nicolas.
YOU ARE READING
𝑹𝑶𝑺𝑬𝑵𝑹𝑶𝑻 • Grindeldore• 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭
FanfictionRosenrot [ˈʁoːzn̩ˌʁoːt] "Rózsavörös" Még a sötétben is tisztán látta ahogy a fiú rózsavörös ajkai közelebb hajolnak hozzá. #1 gellertgrindelwald 2021.04.06 #1 grindelwald 2021.04.06