──⊹⊱✙⊰⊹──
A lenyugvó nap vörösre festette az eget Nurmengard kastélya felett.
Csendes éjszaka volt, mintha senki nem lenne ott.
Csakúgy mint abban az évben, a fülledt nyár illata aznap éjjel is ott volt a levegőben.
A Nurmengard kertjében növő rózsák illatát széthordta a langyos szellő, ami végig táncolt a falak mentén.
Az erkélyen álló Albus orrába is bekúszott a nyár korai illata. Halványan elmosolyodott, majd még erősebben beszívta az édeskés aromáját.
A vörös égbolt fénye alatt a szemei megcsillantak, habár senki nem volt mellette aki ezt észrevegye.
Egyedül volt az erkély kellemes csöndjében, teljesen elzárva a külvilágtól.
"Gondoltam hogy itt vagy." Szólalt meg mögüle egy hang, amit már nagyon jól ismert.
"Hol máshol lennék?" Albus megvárta amíg Gellert mellé sétál, majd ránézett.
"Valahol ahol beszélünk." Mondta Grindelwald halkan. Még maga sem volt biztos a szavaiban.
"Most is azt tesszük." Dumbledore hangja nem volt kemény vagy haragos, mégis a tekintete elárulta, hogy Gellertnek felelnie kell néhány dolog miatt.
"Albus, megértem ha haragszol, hisz minden okod megvan rá, de legalább adj esélyt hogy megmagyarázhassam miért tettem." Grindelwald a kezeit ráhelyezte az erkély acélos korlátjára.
"Nem haragszom rád, Gellert. Senkire sem haragszom, csak próbálok megérteni mindent ami történt."
"Talán ez is egy olyan dolog ami lehetetlen." Billentette oldalra a fejét Gellert.
"Azt hittem te nem hiszel a lehetetlenekben."
"Mostmár hiszek bennük." Grindelwald szinte észrevétlenül közelebb húzódott Albushoz.
"Mi változtatta meg a gondolkodásodat? Csak nem találkoztál valakivel aki még nálad is erősebb?" Kérdezte kissé gúnyosan Albus.
Gellert csak megrázta a fejét. Nyirkos ujjhegyeivel idegesen dobolt a korláton, és kereste a megfelelő szavakat.
"Én... Lehetetlennek láttam azt, hogy bármit is érezzek bárki iránt, mivel addig soha nem tettem. Hogy őszinte legyek, először tényleg csak az erőd miatt kellettél." Kezdte a vallomását Gellert.
"Aztán mikor megtudtam, hogy szerelmes vagy belém, én ezt kihasználtam, és mindent megtettem hogy azt hidd én is ugyanúgy érzek.
Majd lassan én is beléd szerettem. Nem tudtam, hiszen senkit nem szerettem. Borzasztóan megijedtem mikor Ariana meghalt. El akartam tűnni onnan, és magammal akartalak vinni.
Akkor még azt hittem hogy az erőd miatt, majd később rájöttem, hogy csak minél messzebb akartalak tudni onnan.
Le akartam venni a család terhét a válladról, és talán még ott is akartam lenni melletted, hogy senki ne tudjon bántani.
De te nem jöttél velem. Azt akartad, hogy szeresselek, amit meg is tettem, mégsem olyan erősen hogy saját magam is elhigyjem.
Elvártad tőlem, hogy az ereklyék felkutatása helyett ottmaradjak veled Godric's Hollowban.
Úgy gondoltam nem hagyhatom ott a nagyobb jót egy fiú miatt akit alig két hónapig ismertem.
Ha vissza tekerhetném az időt meglehet hogy ottmaradnék veled, ha igazán ez tenne boldoggá, de nem vagyok biztos benne.
A világnak szüksége van a változásra, de én nem tudom elhozni ezt a változást nélküled.
Előtted a nagyobb jó még csak egy álom volt. Egy elérhetetlen cél.
Nekünk kettőnknek kell megváltoztatni a mindent." Grindelwald lehajtotta a fejét, és várta hogy Albus válaszoljon.
"Miből vetted észre először, hogy szerelmes vagyok beléd?" Kérdezte Dumbledore.
"Rosenrot." Jelentette ki Gellert, tekintetét a lenyugvó nap lassan eltűnő körvonalára szegezve.
"Tessék?"
"Akárhányszor rámnéztél, egy rózsavörös árny megjelent a szemeidben." Mosolygott Gellert. "Még most is ott van."
Dumbledore a tenyerét végig simította Gellert kézfején, majd óvatosan összefűzte az ujjaikat.
"És örökre ott is fog maradni."⊱V⊰⊱É⊰⊱G⊰⊱E⊰
Sziasztok!
Először is nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki elolvasta ezt a könyvet.
Remélem tetszett, igyekeztem.
Ha tetszett és szeretnétek tőlem ilyen
témájú könyvet olvasni,
akkor még van ezen kívül
két Grindeldore könyvem.A címük
Light in the dark
LUMOS
RUNAWAY
Papíron élek tovább
Hálás lennék ha megírnátok a véleményeteket a könyvről.
Mégegyszer köszönök mindent.
With all my love:
𝐜𝐬𝐨𝐛𝐨𝐧𝐲𝐞𝐢𝐥𝐢𝐥𝐢
──⊹⊱✙⊰⊹──
──⊹⊱✙⊰⊹──
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑹𝑶𝑺𝑬𝑵𝑹𝑶𝑻 • Grindeldore• 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭
Fiksi PenggemarRosenrot [ˈʁoːzn̩ˌʁoːt] "Rózsavörös" Még a sötétben is tisztán látta ahogy a fiú rózsavörös ajkai közelebb hajolnak hozzá. #1 gellertgrindelwald 2021.04.06 #1 grindelwald 2021.04.06