──⊹⊱✙⊰⊹──
Ősszel lehetett mikor a Reggeli Próféta lehozta a Grindelwald elfogásáról szóló cikket.
Albus meglepődött azon, milyen könnyen elfogták őt. Úgy gondolta csak idő kérdése, és Grindelwald újra szabad lesz.
Nagy volt a kísértése affelé, hogy bemenjen meglátogatni Gellertet. Egyszer már eljutott a börtönig, majd meggondolta magát.
Úgy hitte jobb ha semmi köze sincs Grindelwaldhoz.
Most azonban ismét a börtönbe igyekezett. Ismerte magát annyira, hogy tudja úgysem fog bemenni hozzá, mégis elindult, hátha ezúttal tovább jut.
"Dumbledore!" Ismerte fel őt az egyik őr.
Albus üdvözölte őt, majd megkérte hogy engedje be Grindelwaldhoz.
"Sajnálom uram, de hozzá nem mehet be. Meg fogja bolondítani magát, má' ha érti mirő' beszélek." Rázta a fejét az őr.
"Tudok vigyázni magamra, csak hagyja hogy beszéljek vele."
"Nekem hiába mondja, az elnöknő parancsa, én nem tehetek semmit se." Vonta meg a vállát az őr.
Rágyújtott a fogai között tartott szivarra, majd elköszönt Albustól.
Dumbledore csak bólintott, és elsétált. Nem tudta hogy a rabok suttogásából hamar Grindelwald fülébe jut hogy ott volt.
És így is történt. Hamarosan már az egész börtön arról beszélt, hogy Albus Dumbledore felkereste Grindelwaldot.
Mikor Gellert ezt először meghallotta csak gúnyosan felhorkantott. Senkit nem engedtek be a cellájába, de a jó manipulációs képességei segítségével mindent kiszedett az egyik őrből.
Abban a pillanatban már teljesen biztos volt benne hogy ki kell szabadulnia.
"Abernathy." Szólította meg az ajtaja előtt álló őrt.
"Igen?" Kérdezte habozva.
"Képes lenne megtenni valamit a nagyobb jó érdekében?" Mosolyodott el Grindelwald.
Abernathy zavartan körülnézett, figyelő szemeket keresve. Mikor megbizonyosodott arról hogy egyedül vannak, közelebb lépett Grindelwald cellájához.
"Mit kell tennem?"
"Csak egy napig át kell vennie a helyemet. Holnap van az átszállítás, igaz?"
"Igen."
"Mondja Abernathy, bízhatok magában?" Grindelwald hangja kemény volt, és nem mutatott semmilyen érzelmet sem. Nem volt megtörve a börtönben töltött időtől. Ugyanolyan meggyőzően beszélt mint mindig.
"Igen uram." Jelentette ki eltökélten.
"Akkor jöjjön közelebb més nyissa ki a cellát." Abernathy tett ahogy mondva lett neki.
Abernathy sietve hatástalanította az átkokat amiket Grindelwald köré vontak, majd még közelebb lépett hozzá.
"Fogja meg a kezemet és csukja be a szemét." Abernathy remegve engedelmeskedett.
Megfogta Gellert hideg kezét, és várta mi fog történni.
Grindelwald motyogott valamit, mire testet cseréltek.
Abernathy volt az, aki ki volt kötözve, Grindelwald pedig ott állt fölötte.
Gellertnek furcsa volt az, hogy egy övénél alacsonyabb testben van, de úgy hitte ez is megteszi.
Abernathy zavartan pislogott.
"Nem lesz semmi baja. Holnap estére újra szabad lesz." Biztosította Abernathyt.
Abernathy nem szólalt meg, mivel eléggé meg volt lepve.
Grindelwald kilépett a cellából, és becsukta annak ajtaját.
Biccentett a mellette elhaladó őröknek, és kisétált a börtönből.
Grindelwald újra szabad volt, és tudta mit akar csinálni.
Folytatni akarta a nagyobb jót, és meg akarta keresni Albust.
Tudta hogy meg kell várnia amíg Dumbledore magától jön el hozzá.
Amint elhoppanált a börtön elől, üzenetet küldött a követőinek.
Az első megállója Nurmengard volt, ahol Vinda Rosier már várta őt.
Megbeszélte vele mik a másnapi teendők, és alaposan megtervezték Abernathy szöktetését.
"Menjen haza, Vinda. Biztosan fáradt." Mosolygott rá a sötét hajú nőre.
"Köszönöm. Jó éjszakát." Köszönt el.
Gellert csak bólintott, és elsétált a könyvtárba.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑹𝑶𝑺𝑬𝑵𝑹𝑶𝑻 • Grindeldore• 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭
Fiksi PenggemarRosenrot [ˈʁoːzn̩ˌʁoːt] "Rózsavörös" Még a sötétben is tisztán látta ahogy a fiú rózsavörös ajkai közelebb hajolnak hozzá. #1 gellertgrindelwald 2021.04.06 #1 grindelwald 2021.04.06