⊹⊱.9.⊰⊹

225 19 9
                                    

──⊹⊱✙⊰⊹──

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

──⊹⊱✙⊰⊹──

Gellert türelmetlenül állt Albus szobája előtt, arra várva hogy a fiú végre befejezze az öltözködést.

"Mi tart ilyen sokáig? Egy óra múlva kezdődik a koncert!" Kopogtatott az ajtón.

"Oké, kész vagyok. Mielőtt kimegyek figyelmeztetlek, hogy ez egy punk-rock banda, és a koncertjükre megyünk." Magyarázta Albus az ajtó másik feléről.

"Tisztában vagyok vele, gyere már ki." Forgatta a szemét Grindelwald.

Albus kilépett az ajtón, Gellertnek pedig leesett az álla.

A legidősebbik Dumbledore minden ruhadarabja fekete volt, és a nadrágjáról kisebb nagyobb láncok lógtak.

Várta hogy Gellert megszólaljon, de a szőke csak tátott szájjal bámult rá.

"Ha ennyire rossz megyek és átveszem." Indult vissza a szobájába Dumbledore.

"N-nem, nagyon jól nézel ki." Pislogott nagyokat Gellert.

"Köszönöm." Mosolyodott el Albus.

A két fiú lement a földszintre, ahol Ariana épp egy könyvet olvasott.

"Azta Albus! Nagyon jól nézel ki, mondjuk kicsit...szokatlanul." Lepődött meg Ariana mikor felnézett a könyvéből.

"Köszi."

"Gellert, vigyázz rá, mert mindenki rajta fog csüngeni." Viccelődött Ariana.

"Lehet gyakorolnom kellett volna valamilyen kínzó átkot." Vicsorgott Grindelwald.

"Még én is itt vagyok." Integetett Albus.

"Pedig nem kéne, már el kellett volna indulnotok."

"Akkor mentünk is. Ha Aberforth hazaér nem kell elmondanod neki hol vagyok. Meglehet hogy Gellertnél alszok."

"Rendben, érezzétek jól magatokat." Köszönt el Ariana.

"Vigyázz magadra, ha éhes vagy kaja a konyhában." Csukta be maguk mögött az ajtót Gellert.

"Hoppanálhatunk?" Nyújtotta ki a kezét Albus felé Grindelwald.

"Igen."

Miután össze kulcsolták a kezeiket, egy hangos pukkanás kíséretében elhoppanáltak.

Mikor Albus kinyitotta a szemét, már London egy félreeső utcájában állt.

"Itt az átjáró." Koppintott a pálcájával a falra Grindelwald. A fal kinyílt, és beengedte a két fiút a varázsló világba.

"Gyere, csak két utcányira van a koncert." Húzta őt magával Gellert.

"Elphias azt mondta ő is jön, és hogy az italos sátor mellett vár." Jelentette be Albus.

𝑹𝑶𝑺𝑬𝑵𝑹𝑶𝑻 • Grindeldore• 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora