──⊹⊱✙⊰⊹──
Egy hideg téli fuvallat söpört végig Párizson, ami még Grindelwaldot is megborzongtatta.
Pálcáját a kezében tartva várt a gyűlés kezdetére. Agony is a közelben volt. Egy kis virágot növesztett a fagyos földből.
Néhány varázsló és boszorkány már megjelent az amfiteátrum előtt, de még közel sem érkezett meg a teljes létszám.
Grindelwald a szíve mélyén abban reménykedett, hogy Albus is megjelenik a gyűlésen.
Nem látta okát miért is lenne ott Dumbledore, de szeretett eljátszani az újratalálkozás gondolatával.
A szeme sarkából ránézett Agonyra, és alig láthatóan elmosolyodott amint meglátta ahogy a lány egy apró sárkányt varázsol.
Agony mintha érezte volna hogy figyelik felnézett, és tekintete találkozott Gellertével.
"Örülök hogy megfogadtad a tanácsom." Jegyezte meg a lány.
"Milyen tanácsod?"
"Hogy térj vissza a másik kölnidre. Sokkal jobban illik hozzád."
"Köszönöm...azt hiszem."
"Már mindenki itt van." Jelent meg mellettük Vinda Rosier.
"Készen állsz?" Kérdezte meg Agonyt Gellert.
"Igen." Bólintott magabiztosan.
"Akkor majd gyere fel mellém ha szólítalak."
"Rendben."
Grindelwald kilépett a rengeteg varázsló és boszorkány közé, akik nagy tapssal fogadták őt.
"Emberek! A napokban több pletyka is szárnyra kapott, miszerint van egy lányom." Kezdett beszélni Gellert.
A tömeg síri csöndben hallgatta őt."Nos, ez igaz. Tényleg van egy lányom." Mindenki döbbenten kezdett sugdolózni, kivéve a nyolcadik sorban álló Albust, aki próbált észrevétlen maradni.
Csak szomorúan lehajtotta a fejét Gellert kijelentésére. Jó volt újra hallani a hangját, ezt még ő maga sem tudta tagadni.
Figyelmesen hallgatta ahogy Grindelwald folytatta a beszédet.
"Még csak nagyon kevés ideje van mellettem, de örülök hogy itt van, és szeretném ha ezt mindenki elfogadná. Ha pedig nem képesek elfogadni, akkor figyelmeztetek mindenkit, hogy erős sárkányokat idéz, és előre látja a történéseket. Meg persze az én kínzó átkaim sem gyöngék." Mondta mindezt egy nagy mosollyal Gellert.
Albusnak akaratlanul is nagyot derült a szőke szavain, hiszen annyira rá vallott, hogy halálos fenyegetéseket mond derűs hangsúllyal.
"Engedjék meg, hogy bemutassam Agonyt!" Emelte fel a hangját Gellert.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑹𝑶𝑺𝑬𝑵𝑹𝑶𝑻 • Grindeldore• 𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭
FanfictionRosenrot [ˈʁoːzn̩ˌʁoːt] "Rózsavörös" Még a sötétben is tisztán látta ahogy a fiú rózsavörös ajkai közelebb hajolnak hozzá. #1 gellertgrindelwald 2021.04.06 #1 grindelwald 2021.04.06