Kalacağım odaya doğru yürürken bana gözlerini dikip bakan o erkeği düşünüyordum.
Gerçekten rüyamda gördüğüm vampirin ta kendisi diyebilirdim,ama kendime bunun sadece hayal dünyamın bir ürünü olduğunu hatırlatıp duruyordum.
Kalacağım odanın kapısına geldiğimde koridorda yürüyen hiçte tuhaf olmayan birkaç insanı görünce derin bir nefes aldım,çünkü bu okulda tuhaf insanların olacağını düşünüyordum...ki o yakışıklı,seksi,rüyalarımın vampiri çocuk başta olmak üzere.
Oda gerçekten büyük ve güzeldi ''Tanrım burası bir otel mi?''demekten kendimi alamadım,çünkü otel odaları bile bu kadar büyük,güzel ve şaşalı olamazdı.
''Michel bu okula bir servet ödemiş olmalı.''
Odanın tam ortasında duran yatağa kendimi attığımda duvarda duran posterler ve ikinci bir yatak dikkatimi çekti.
''Exo ve 2ne1 posterleri mi?'' sanırım oda arkadaşım büyük bir kpop fanıydı.Evet,EXO dan Kris ve Infinite'den Woohyun oldukça dikkat çekiciydiler ve onlara bayılıyordum ama hiçbir zaman fanlık yapacak boş zamanım olmamıştı.
Valizlerimi açıp kıyafetlerimi teker teker kocaman bir gardroba yerleştirmeye koyuldum ve tam o sırada okul zili olduğunu tahmin ettiğim bir ses duydum.
Koridora çıktığımda herkesin yemek salonuna doğru koşturmakta olduğunu gördüm.Demek yemek vaktiydi.
Karnım zil çalıyordu.Dün geceden beri hiçbir şey yememiştim ve biraz daha aç kalırsam açlıktan ölecek gibi hissediyordum.
Yemek salonuna vardığımda Kim Nana yanıma gelerek elini omzuma koydu ve ''Benimle birlikte yiyebilirsin istersen.''dedi ve ben de bir müddet düşündükten sonra başka kimseyi tanımadığımdan kabul ettim.
''Ama önce yemeklerimizi alalım.''diyerek kolumdan çekiştirdi ve üzeri çeşitli pastalar,börekler,makarnalar,meyveler,mezeler,etler,tavuklar,salatalar,kurabiyeler ve ekmek gibi yiyeceklerle dolu bir tezgaha götürdü.
Ben kesinlikle büyük bir etoburdum bu yüzden hemen çeşitli etlerin olduğu kısıma giderek tabağa alabildiği kadar eti doldurdum ve yanına da içecek olarak kola mı aldım.
Kim Nana'yla birlikte yemek salonunun en dip köşesine,çok fazla dikkat çekmeyen,insanlardan uzak bir köşesine oturduk ve yemeğimizi yemeye başladık.
İlk 10 dakika hiç konuşmadan öylece yemeğimizi yedik ve sonrasında ilk konuyu ben açtım.
''Başka arkadaşın yok mu?''dedim,evet bu saçma bir soruydu ama Kim Nana'nın yanında başka kimseyi göremeyince sorasım gelmişti.
''Hayır,olması da gerekmiyor.Benim için sorun değil,okuldaki insanlar beni tuhaf buluyorlar.''dedi ve salatasına çatalını sert bir şekilde geçirdi.
Tuhaf mı?O kadar da tuhaf birine benzemiyordu,gayet normal,sevimli,sıradan bir kızdı.
''Neden tuhaf buluyorlar ki?''dedim ve kolamdan bir yudum hüplettim.
Kim Nana önce gözlerini devirdikten sonra gözlerimin içine baktı.Evet,itiraf etmeliyim ki bu beni ürkütmüştü.
''Fazla irdelemesen çok sevinirim.''dedi ve salatasını yemeye devam etti.
Tam etimden bir lokma almıştım ki bir iki masa önümde duran bir grup öğrenci gözüme takıldı.Kesinlikle okulun popüler,zengin,züppe çocuklarıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampire*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*