9.bölüm

516 46 8
                                    

Birkez daha kendimi tuhaf bir dünya içerinde buldum ve neler olup bittiğini,onun gerçekte kim olduğunu hala çözemiyordum.Bu tuhaf değil mi??




"Sen sadistmisin???" aklımdan başka bir cümle geçmemişti ve zaten bunu söylemem bile büyük bir başarıydı.




"Sana şuan ne olduğumu yada olmadığımı söyleyemem ama sadece benim güvenli ve iyi biri olmadığımı bil."bunu söylerken gözlerine baktım ve onun kötü biri olmadığına gerçekten eminim.




"Senden hoşlanıyorum."lanet olası ağzım birkez daha kendini tutamayıp beni ele vermişti.




Woohyun tam ağzını açıp birşey diyecekti ki birden gitmek üzere arkasını döndü ve "Hata yapıyorsun,beni sevme."diyerek kapişonunu kafasına geçirerek merdivenlerden çıkarak gözden kayboldu.




Ondan hoşlanmayı hatta ona aşık olmayı bende istemiyordum ama yapamıyordum elimde olan birşey değilki bu.




Düşüncelere dalmakla o kadar meşguldüm ki benimle konuşmak için yanıma gelen Sunggyu'yu anca farkedebildim.




"Burada aptal gibi durmuş ne düşünüyorsun?"tek elini duvara dayayarak konuşuyordu ve itiraf etmeliyim ki gerçekten seksiydi.





"Ne kadar aptal olduğumu düşünüyorum."benimle dalga geçmesini bekleyerek ona baktım ama ne dalga geçti ne de aşağıladı.




"Pek iyi görünmüyorsun,gözlerin şiş ve rengin soluk."endişeli bir şekilde elini uzatarak alnıma dokundu."Ve ateşin var hemde çok fazla."





Dediklerini her ne kadar duysamda idrak edemiyordum çünkü gerçekten kötü hissediyordum.




"Dinlenmeye ve ilaca ihtiyacın var."



Hayır ihtiyacım olan tek şey Woohyun.

KAN ŞEHVETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin