30.bölüm (NOEL ÖZEL)

371 27 9
                                    


25 Aralık sabahı gözlerimi yeni güzel ve sakin bir yıl dileyerek açtım...




Yorganımı üzerimden hızla atarak terliklerimi giydim ve noel sevinciyle odanın içinde dans etmeye başladım.





Noel yılın en sevdiğim zamanlarıydı ve bu yılda önümdeki bu gerginlikleri bir kenara bırakarak noelin keyfini çıkarmak istiyordum.





''Bu sevinçte neyin nesi?''Myungsoo okula geldiğim ilk günden beri herzaman yaptığı gibi odama beni uyandırmak için gelmişti ama ilk defa ondan önce uyandığımı görünce epey şaşırmıştı.





Belki de uzun zamandır bu kadar neşeli olmadığım için şaşırmıştır.





Yanıma yaklaştığında üzerine atlayarak sımsıkı sarıldım ve ''Mutlu yıllar Myungsoo!Bu okula ilk geldiğimden beri bana yakın olduğun için teşekkür ediyorum.Tabi o delirdiğin,insandışı birşey olduğun zamanlar hariç.''dedim ve gülümseyerek gardırobumun yanına gittim ve kırmızı uzun kollu,sırtı açık,yakaları,bilekleri ve etek kısmı beyaz pofuduk tüylü mini elbisemi çıkardım.





''Giyinirkende yanımda mı durmak istiyorsun?''Myungsoo'ya tek kaşımı kaldırarak baktım ve ardından samimi bir gülümsemeyle elimle onu kovalar gibi bir hareket yaptım.





Üzerimi değiştirdikten sonra beyaz topuklu ayakkabılarımı giyerek koşar adımlarla koridora çıktım ve etrafta hiç kimsenin olmadığını görünce hayal kırıklığına uğradım.





Telefonumu çıkararak bugünün tarihine baktım ve bugünün noel olup olmadığına emin oldum ve evet bugün Noel'di ama okul herzamanki gibi sessiz ve sakindi.





Woohyun'un odasına uğramadan önce alt kata ve diğer katlara bakındım ve gerçekten de bu okulda noeli önemseyen kimseler yoktu.

KAN ŞEHVETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin