Bu hayatta en çok istediğim şeylerden biride aşık olduğum bir erkekle başbaşa bir odada kilitli kalmaktı...
Bir sandıkta değil.Tamam odada kilitli kalma isteğimde hiç uygun birşey değil ama benim adım Rain ve benim isteklerim normal olamaz,hele ki etrafım vampirlerle,kurtadamlarla,kurtkadınlarla,ne olduğu belirsiz okul müdüreleriyle ve çeşitli yaratıklarla doluysa bu hiç mümkün olmuyor.
Ayrıca bu okuldaki normal öğrencilerin (normalden kastim vampir,kurtadam vs olmayan) anormal öğrencilerden (vampir,kurtadam vs) haberlerinin olmamasıda demek ki müdürenin düzenbazlığından ve beyin yıkayan bir sürtük olmasından kaynaklanıyor.
Okuldaki vampir ve diğer yaratıklardan haberi olan tek kişi benim,evet bu bana kendimi özelde hissettiriyor rezilde.
Şuanki durumda özel olduğum pek söylenemez ama rezil olduğum kesinlikle söylenebilir. Ayrıca bu durum bir o kadar da midemdeki kelebekleri harekete geçiriyor.Sebebi ise Woohyun ile kucak kucağa olmamız.
"Rica etsem poponu biraz çekermisin?"Woohyun adeta beni itekleyerek kendinden uzaklaştırdı.Çünkü popom resmen onun poposuyla yanyanaydı.
"Görende seni iyi bir aile çocuğu sanır,poponu çekermisin ha?"dedim ve iç geçirerek ondan uzaklaşmaya falan kalkışmadım sadece hiç kıpırdamadan öylece durdum.
''Sen insanı çenenle kanser edersin.Kapa çeneni de şu lanet olasıca sandıktan çıkmak için o olmayan beyninle birşeyler düşün."dedi ve bana bakarak gözlerini kaydırdı.Her ortamda,her şekilde beni aşağılamaktan vazgeçmiyordu ve eminim ki bundan büyük bir zevk alıyordu.
Sonunda sandığı taşımayı bırakıp bir yere koymuşlardı.Hala okulun içindemiyiz bilmiyorduk ama öyle olmasını umuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampir*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*