Nabzım dörtnala koşturan bir at sürüsü gibiydi.Sırtımdan aşağı ter damlaları süzülüyor,tişörtümü ve kot pantolonumun bel kısmını ıslatıyordu.İnce saç tutamları yüzüme ve boynuma yapışmıştı....
Gördüğüm şey gerçek olamazdı,bu hayal gücümün bana oynadığı bir oyun olabilir miydi?
Karşımda duran kana susamış ama ilginç derecede seksi ve yakışıklı bir erkekti...
Oldukça da tehlikeli duruyordu..Hatta tehlike kelimesi yetersizdi..O adeta tehlikenin sözlükteki anlamı gibiydi..
Soluk benizli,kara gözleri,hokka burnu ve tuhaf azıdişleri vardı.... ve dengesiz bir şekilde nefes alıp veriyordu.....
Siyah saçları..karanlıkta uçuşuyordu,etrafa mükemmel bir koku yayıyordu.
Burnumu çekerek ona doğru bakmamla üzerime atladı ve boğazımı yakalayıp dişlerini boynumun üzerinde ateşli bir şekilde gezdirdi ve şahdamarıma geldiğinde duraksadı ve gözlerimin içine doğru baktı.
Neyin nesiydi bu? Kanımı sonuna kadar emmişti neredeyse ve ben kılımı bile kıpırdatmadan buna izin vermiştim.
Bu gerçekten tuhaftı,kendimi ucube gibi hissediyorum çünkü onun kanımı şehvetle emmesi hoşuma gitmişti ve bi an kendimi ona bağlanmış gibi hissettim..
Onu ittirdim ve soluk soluğa olduğunu farkettim fakat pes etmiyordu.Gözleri alev kırmızısına dönmüş sivri olan dişleri kan içinde kalmıştı.Ama gözlerinde tanımlayamadığım bir duygu vardı..
Ayrıca bu gördüklerim,bu yaşadığım gerçek olamazdı..Zaten hiç acıda hissetmemiştim..Neydi bu bir rüya mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampire*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*