Hatırlıyorum da bu okula gelmeden önce Woohyun'la ilgili bir rüya görmüştüm.
Daha Woohyun diye birinin olduğunu bile bilmezken onu rüyamda görmüştüm ve üstüne üstlük vampir olduğunu ve kanımı emdiğini görmüştüm.
O kadar gerçekçiydi ki yatağımdan fırlayarak aynanın karşısına geçerek boynumda ısırılma izinin olup olmadığını kontrol etmiştim,çünkü rüya olamayacak kadar gerçekçiydi.
İşte Sungyeol ile ilgili gördüğüm rüyada bunun kadar hatta bundan daha fazla gerçekçiydi ve artık Sungyeol'a daha da şüpheci bir şekilde yaklaşmamı sağlamıştı.
"Kötü birşey mi söyledim?"Sungyeol'un ve diğerlerinin bana deliymişim gibi bakmalarını aldırmadım ve her ne kadar içim sıkıntıdan patlasada gayet rahat bir tavırla "Sinemadan pek hoşlanmam,odamda izlemeyi tercih ederim."diyerek lafı çevirmeye çalıştım ve işe yaramış gibi görünüyordu çünkü herkesin dikkati benden başka bir konuya kaymıştı.Tabi Woohyun dışında.
Umursamaz gibi görünmeye çalışsada bütün konuşma boyunca gözleri benim üzerimdeydi ve birşeylerin ters gittiğinden şüphelendiğinin farkındaydım.
"Benden birşey saklayamayacağının farkındasın değil mi?"Woohyun birden kolumdan yakalayarak beni bir köşeye çekti ve konuşmaya devam etti.
"Anlat."Birşeylerin ters gittiğini nasıl bu kadar çabuk anlıyordu anlayabilmiş değilim.
"Birşey sakladığımıda nereden çıkardın?"dedim ve gerçekten şüphelenmesi normaldi çünkü birşeyler ne zaman yolunda gitmese,ters gitse dilim dolanıyor,yüzümün rengi soluyor ve terlemeye başlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampiros*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*