"Dongwoo,Sungjong ve Hoya?"diye içimden tekrar ettim ve okul kapısından içeriye giren yeni öğrencileri süzdüm...
"Woohyun?"şeker pembesi bir kazak giymiş olan çocuk Woohyun'un yanına giderek sanki yıllardır görüşmemiş gibi sarıldı.
"Sungjong gerçekten görmeyeli çok fazla erkek adam olmuşsun."dedi ve dalga geçercesini Sungjong'u süzdü.
"Bu kim kız arkadaşın mı?"dedi biraz yaramaz çocuk havasında olan ve adının Dongwoo olduğunu söyleyen yakışıklı öğrenci.
"Bu seni ilgilendirmez dostum."dedi Woohyun ve bana bakarak gülümsedi.
Arkama döndüğümde karşımda bu üçlünün en erkeksi ve en karizmatik görüneni Hoya omzuma elini koyarak beni kendisine doğru çevirdi.
"Woohyun seni deli ediyor öyle değil mi?Çünkü o Woohyun ve yeryüzünde yaşayan her canlıyı deli etmekte üstüne yoktur."dedi ve Woohyun'un yanına giderek el çakıştılar ve böylelikle Woohyun ve bu üç yakışıklının eskiden çok yakın arkadaş olduklarını anladım.
Sessizce Woohyun'un yanına yaklaştım ve kulağına eğilerek "Bunlarda vampir mi?"diye fısıldadım ve tekrardan yeni üçlüyü incelemeye başladım.
''Hayır biz mutluluk ülkesinin prensesleriyiz.''dedi Dongwoo ve yüzünü yüzüme yaklaştırarak kirpiklerini kırpıştırmaya başladı.Gerçekten bu okulun böyle bir çatlağa ihtiyacı vardı,çünkü her ne kadar sinir bozucu olsa da beni eğlendirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampir*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*