6.bölüm

607 47 19
                                    

Hayır odama gitmek istemiyorum.Woohyun'un yanında olmak istiyorum...


Evet bu kelimeleri ciddi anlamda dile getirmiştim ve artık kabullenmediğim o gerçeği kabullenmeye başladım.Sahiden ondan hoşlanıyordum.


Kapıyı açtığımda olduğum yerde donakaldım.Myungsoo elinde büyük bir kutuyla kapının önünde duruyordu ve doğrudan gözlerimin içine bakıyordu.


''Bu kadar şaşırmanı gerektirecek ne var?''dedi  sevecen  bir ifadeyle ve söze girişti.

 

''4 gün sonra okulda büyük bir kutlama olacak,balo gibi parti gibi bir şey işte ve seninde katılman iyi olur.''dedi ve kutuyu bana uzatarak ''Okulda herkes müdürenin öğrenciler için seçtiği özel kıyafetleri giyer.''dedi.

''Şey..Ben hayatımda hiç balo,parti ya da kutlama gibi şeylere katılmadım ve orada rahat olacağımı sanmıyorum ve gelmeyi düşünm...''sözümü tamamlayamadan Myungsoo ''Orada görüşürüz Rain.''dedi ve kapıyı kapatarak çıktı.


Hayatımda daha bir tane doğum günü partisine bile katılmamış olan ben böyle bir partide ne yapacaktım?Üstelik tanımadığım insanlar arasında.


Ayrıca bu okul o kadar tuhaftı ki kelimelerle dile getiremem.


Okulda dersler iptal olur ama partiler,balolar iptal olmaz?Tuhaf değil mi?Aslında şu sıralar her öğrencinin hayalini yaşıyordum.

Yatağıma oturdum ve kutuyu da yanıma koyarak ''Eminim o aptal resmi okul üniformalarından biridir.''dedim ve kutuyu açtım.

Aman Tanrım!Bu hayatımda gördüğüm en mükemmel elbiseydi.

Siyah mini,eteği biraz kabarık,bel kısmı dar kesimli,göğüs kısmı kalp şeklinde,straplez bir elbiseydi ve bunun içinde mükemmel görüneceğimi düşünerek hemen kalkıp denemeye karar verdim.

Üzerime giyip aynanın karşısına geçtiğimde ''Hay bin kunduzlu pasta!'' diyerek kendimi baştan aşağı süzdüm.

''Güzele ne yakışmaz ki anacım.''diyip ego kastıktan sonra partiye gitmeye karar verdim.

 ''Hem Woohyun'da orda olacaktır değil mi?''ne saçmalıyorum ben onun için gitmiyorum.''Yalan.''

Elbiseyi üzerimden çıkardıktan sonra dar paça kotumu ve siyah gömleğimi giyerek saçımı at kuyruğu yapıp beyaz converselerimi giyip okulda bir tur atmaya karar verdim.

Belki Woohyun'la karşılaşırdım.Ya da karşılaşmazdım.Aman çokta kıçımda.Her neyse.

Koridorun sonuna doğru yürüyerek,istemsizce,onun her zaman spor yaptığı alana doğru yürümeye başladım.

Koridorun sonundaki bir odada yanan ışığa doğru ilerledim ve orada bir kaç karaltı gördüm.

Kapı aralığından baktığımda içeride Suzy ve Sunggyu vardı.


Önemli bir şey konuşuyor gibiydiler.Suzy oldukça telaşlı bir şekilde odanın içinde bir ileri bir geri yürüyüp duruyordu.Sunggyu ise tepkisiz bir şekilde olduğu yere çivilenmiş gibi duruyordu.

''Onun partiye gelmesini engellemen gerek.''Suzy oldukça kararlı ve sert,biraz da korkmuş bir şekilde Sunggyu'ya bakıyordu.

KAN ŞEHVETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin