Kral, Xenos dediği kişiye burda ne işi olduğunu sormuştu. Xenos, Roza'dan milim kıpırdatmadığı bakışlarıyla cevap verdi krala.
"Kuzenimi ziyarete geldim. Gelemez miyim?"
Kral Xenos'un ilgisinin Roza'da olduğunu görünce gerilmişti.
"Roza, odana git!" Roza, bunun tartışmaya açık olmadığını çok net anlamıştı. Tek kelime etmeden kapıya doğru ilerledi. Xenos gözleriyle Roza'yı takip ediyordu. Kapıyı kapattığında bile hala kapanmış kapıya bakakaldı.
"Bu kız kim? Roza dedin değil mi?"
"O kızın kim olduğu seni hiç ilgilendirmez Xenos. Şimdi buraya neden geldiğini söyle."
Xenos, kralın korumacı tavrını yakalamıştı. Ve bu merakını daha da cezbetti.
"Dediğim gibi seni ziyarete geldim."
Kral onun bir amacı olmadan buraya gelmeyeceğini biliyordu.
Sabah erkenden çıkmıştı. Saldırıyla ilgili bir ipucu vardı. O sırada kuleden bir greer gelip Xenos'un geldiğini haber verdi. Umarım Roza dönmemiştir, diye düşünmüştü kral. Ama kuleye vardığında çok geç kaldığını anladı. Roza'yla Xenos'u çalışma odasında bulmuştu.
Xenos bir avcıydı. Ve Roza'ya bakışlarından hiç hoşlanmamıştı.
"Neyse, senin çok işin vardır şimdi. Bir yemek yeriz ha akşam?" dedi Xenos kalkarak.
"Sana haber veririm." dedi kral.
Xenos'un zamanlaması çok kötüydü. Bu adam sadece ortalığı karıştırmasını bilirdi. Kapı sesini duyunca oraya baktı kral. Damon ve İkarus gelmişti.
"Xenos'un geldiğini duyduk doğru mu?" dedi İkarus.
"Doğru. Az önce buradaydı ve Roza'yı gördü."
"Roza'yı mı gördü? Nasıldı peki?" dedi Damon.
"Bakışlarından hoşlanmadım."
"Bir bu eksikti! Umarım Roza'nın peşine düşmez."
"Anlamazsa düşmez. Ama anlarsa alana kadar durmayacaktır." dedi İkarus.
"Buna asla izin vermem!" dedi kral.
"Vermeyeceğiz." diye onayladı İkarus, kralı.
"İpucundan bahsedin, ne buldunuz?"
"iki tane sorunumuz var. Birincisi sana saldıran bir şekil değiştirendi. Buna eminiz. Çadırda askerlerden birinin kılığına girmişti." dedi Damon.
"Şekil değiştirenler tükenmişti. Bundan emin ol olduk." dedi kral.
"Bir tane daha varmış anlaşılan. Ya da büyüyle yapıldı kralım." dedi İkarus.
"Bunu tespit etmek zor olacak. Herkes olabilir.'' Kral düşünceli bir hale girdi. ''İlk defasında bu yüzden anlamadık. Kapıları kullanmadı çünkü hep buradaydı."
"Aynen öyle kralım." dedi Damon.
"Kimliğinden emin olduğum Greerler arasında bir şifreleme ağı kurmaya başladım. Bunu çözeceğiz." dedi İkarus.
Kral huzursuz olmuştu. Sıkıntıyla adımlıyordu odayı. Şekil değiştirenler ölüm getirirdi. Bunu olmadan engellemeliydi. "Diğer sorun ne?"
"Xenos, buraya gelirken kapılardan birinin mührünü kırmış. Gidiş geliş için kapı şu an açık. Tekrar yapmak uzun sürecek. Bilge Helkerasus ilgileniyor." dedi Damon.
"Xenos, her zaman ki gibi sadece sorun çıkarıyor." dedi İkarus.
"Ne istiyor bu sefer kralım?" dedi Damon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL 🍁 (TAMAMLANDI)
FantasyDünyada kalmış son iki kara parçası arasında sıkışmış bir kadın.. İnsan hayatını mı seçecek yoksa canavarın dünyasında kayıp mı olacak? &&&&& ''Sırf beni çıldırtmak için izin verdin ona Roza. Sen beni istiyorsun, bunu kabul et artık!'' Onu üstümden...