12* Lhát se nemá! (H.S.)

4K 290 29
                                    

*HARRY*


Opravdu?! Jessica?! Právě sedím u televize a v ruce drtím ovladač. Jak mohla vyhrát?! Vždyť každý člověk vidí, že Amanda je krásnější, i slepý by to poznal! Kousnu se do rtu a tvrdě do něj ryju zuby, až cítím krev. Sakra, proč?! To nestačí, že už mě přistihli v nejlepší show Ameriky, teď mě ještě naštvou tímhle!! Zamračím se a dám to hlasitěji. Tak to nenechám. Pěkně tam přijdu a vlastnoručně všechny dokopu, aby přepočítali hlasy. Ta kráva černovlasá určitě podváděla! 

,,Jessica je na druhém místě. Vyhrála AMANDA!!" křikne ten Derek a já vydechnu. Bože, ten chlap je idiot, ale za ty fórky ho miluji. Teď si myslím, že si oddechla celá Anglie, Amerika a všichni, co se na to koukají. Amanda se zářivě usměje a vykulí ty její úžasné, zelené oči. Až budeme mít dítě, bude mít zelené oči. Krásné. Něco slyším od dveří, ale nevěnuji tomu pozornost a dále se jako culící idiot koukám na Amandu, která vypadá, že radostí omdlí. Mám takovou radost. Za ní. Jsem tak šťastný, když vidím její zářivý úsměv, když vidím ty jiskřičky radosti v jejich očích. Vypadala by takhle, až by jsme se potkali? Určitě. Já bych tak vypadal. Jako štěňátko, které si právě adoptovala velmi milá rodina. Slyším nějaký tlumený smích za sebou, ale pořád nereaguji a culím se na televizi. Je tak úžasná. I radovat se umí jako opravdová dáma. Všechno dělá s elegancí, ale i přes to je vtipná, drzá a strašně sebevědomá. Navíc to určitě dobře umí v posteli. Nad tou představou si hladově olíznu rty. 

,,HARRY!!" křikne mi někdo do ucha a já hned vylítnu z gauče a zařvu, jako by byl konec světa. Tohle, ať mi sakra nedělají! Chytnu se za srdce a vydýchávám ten šok. Proč jsem já blbec nevnímal?! Jenom pokroutím hlavou a znovu si sednu na gauč. Idioti. Jenom se naposledy zhluboka nadechnu a kouknu se na televizi. Zrovna tam dělají rozhovor s Amandou, která se pořád usmívá. Nutí mě to se usmát taky, ale kousnu se zevnitř do rtu.

,,Harry, už zase? Ty jsi nějaký závislý," zasměje se Liam a sedne si vedle mě na gauč. Jenom protočím oči a televizi vypnu. Rozvalím se na gauči a hlavu si položím do polštářů. Někdo do mě začne šťouchat, až zase spadnu z gauče.

,,Nás taky čeká rozhovor." řekne Zayn, který pohledem skenuje televizi, kterou zase zapnul. Jenom se lehce zamračím a posadím se.

,,Jak to? Kdy, kde, proč o tom nevím?"

,,Říkali jsme ti to, ale byl jsi hlavou tam," řekne Louis a ukáže na můj mobil. Kluci se zasmějí a já zase protočím oči. Mobil si vezmu k sobě a zkontroluji jestli mi nenapsala Am. Nic. Povzdechnu si a mobil si radši vezmu k sobě. 

,,Tak nic no. Kdy to teda je?" zamrmlám a sednu si na gauč. Proč se tu vždy musíme mačkat? Z jedné strany mě tlačí Zayn na Nialla a z druhé Niall na Zayna. Prostě úžasné. A to jsem největší, takže je praktičtější, že je všechny zalehnu. Muhaha. 

,,V neděli. Prý tam bude ještě tajný host," řekne tajemně Niall a Louis zadržuje smích. Ví něco, co já ne? No, to je jedno. Snad. Tak i tak to neohrozí můj život. Pokud ten někdo, nebude šílená bývalka, která na mě shodí lustr. To-bych-nepřežil. Jenom, kdyby tam byla Amanda. To bych přežil. Co, když ta tajemná osobnost bude ona?! Oh, jsem naivní. Ona je přece v Anglii. Proč jsme se minuli?! Za všechno může Paul.

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat