16* Zvrtlo se to

3.3K 276 19
                                    

*HARRY*


Den D. Den D. Den D. Pořád si opakuji v hlavě. Jdu po chodníku a tričko se mi doslova lepí na tělo. Nesnáším tohle počasí. Je krásně, to ano. Svítí sluníčko jako by mě chtělo uškvrařit a je nejmíň 30°C ve stínu. Můžu cítit jak se mi potí celé tělo a kapička potu mi teče po čele, při čemž si ji hned setřu. Povzdechnu si a kouknu se na hodiny. Půl dvanácté. Vstávání pro mě byl děs. Odfrknu si a znovu se rozejdu se na náměstí Chicaga. Místo, kde jsem domluvený s Paige. Bude to nejspíše jako horor. Budeme na sebe křičet? Řvát? Kopat? Celkem se bojím. Ale ona mě odkopla, lhala, tak ať si vše slíže. Já budu jen panáček, který se na vše bude koukat. Zastavím na náměstí Chicaga a sednu si k soše v nějakém maličkém parku. Vytáhnu si mobil. A každý může hádat co jdu dělat. Samozřejmě, jdu dělat nejlepší věc co umím ....


Já: Copak děláš?


Otravovat lidi! A koho? Moji milovanou Am.


Amanda: No, vím, že tě to nezajímá, jen chceš zabít nudu, takžee .... zrovna jsem spala. Ale vůbec to není divné, to víš.


Já: Oj, tak jsem tě probudil. Pche, no a co?


Amanda: Radši nic :D


Já: Já čekám na Paige v nějakým přiblbým parku. Bojím se. Když mě zabiju, miloval jsem tě a navždy tě budu milovat do konce tvých krásných let ♥


Amanda: Awww, tenager dream :*


Já: Jo


Já: Moment, co? Ne, nejsem tenager, je mi čerstvě 20 -_-


Amanda: Já si celou dobu myslela, že ti je 14 :O Neboj, dorosteš ;)


Já: Po spánku jsi nějak drzá


Amanda: Ne, jen po spánku


Já: Bohužel, vím. Znám tě. Ale zpět k mému problému!


Amanda: Opije tě, znásilní, zapomene kondom, budete mít paterčata, ale ona tě opustí po tom až zjistí jaký jsi debil a zase se vrátíš ke mně


Já: To není reálné -_-


Amanda: Neeeeeeeeeee


Já: Cítím moc ironie


Amanda: Pane bože pomoz mi *koukám se přihlouple nahoru*


Já: Pane bože pomoz mi *koukám se přihlouple dolů*


Amanda: No, jo ty hrdino. A co po mě chceš? Abych tě uklidnila?


Já: Ano!!

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat