*DŮLEŽITÁ POZNÁMKA NA KONCI!*
*Nina*
Uviděla jsem ho. Hned jak jsem ho uviděla jsem se musela usmát. Chyběl mi, nedá se ani popsat slovy, jak mi za jednu noc přirostl k srdci. Byla jsem jen hloupá husa, když jsem ho opustila. Jedna noc. Doopravdy jen jedna párty? S Ianem jsme zrovna byli na jedné oslavě Ed Sheerana, kam nás pozval, protože jsme se docela skamarádili na premiéře Upířích Deníků. Ale zpět k té oslavě. Potkala jsem tam Harryho. Harryho Stylese. Nebyl s One Direction tak slavný jako teď, přes to jsme hodili řeč a sedli si. Propili a protančili jsme celý večer, nakonec jsme skončili v jediném pokoji. Ložnice. Teď si klidně připustím, že to byla ta nejlepší noc v mém životě. Jako opilá a sex s mladým hormony nadrženým teenagerem. Pohádka. Nejsem nějaká pedofilačka proboha. Jen to ne. Jen prostě říkám, že bych si s ním znovu dala říct. Ano, vím podvedla jsem Iana, ale stejně se se mnou poté rozešel. Milovala jsem ho. Teď je pryč a já chci někoho nového. Známého?
,,Přivítejte Ninu Dobrev!" usmála se Ester. Jen jsem se zasmála a zamávala do publika. Posadila jsem se do křesla přesně vedle Harryho. Otočila jsem se na něj a musela se usmát. Vypadal úžasně, naživo se za tu dobu hodně změnil. Taky se na mě otočil a pousmál se. Vzpomíná si nebo byl taky skoro na mol jako já? Nebýt toho, že bych ho každý den neviděla v televizi, nevzpomenu si. Musela jsem se uculit, když jsem viděla jak si mě prohlíží. Přes to jsem, ale stočila pohled k Ester a Dylanovi.
,,Takže tady máme otázky," usmál se Dylan a sebral Ester kartičky. Zachichotala jsem se a porozhlédla se tu. Poté jsem se koukla na kluky a zase na Harryho. Pořád mě sledoval. Nevím jestli nevěří, že jsem to já nebo se snaží vzpomenout. A nebo naopak zapomenout.
,,Fajn, první otázka pro všechny. Znáte se navzájem?" usmál se Dylan a všechny nás prolétl pohledem. Koukla jsem se na kluky a zvedla obočí, aby už něco řekli. Dáma přeci neodpovídá první. Všichni, ale sledovali mě, takže jsem usoudila, že musím odpovědět já. Vážně gentlmeni. Protočila jsem oči a s úsměvem jsem se otočila na Ester a Dylana.
,,Kluky jsem naživo viděla jen na předávání cen. S Harrym jsme se, ale viděli u na oslavě Eda Sheerana. Trochu jsme si sedli, popovídali a popili," zasměju se a vezmu si olivu ze stolečku přede mnou. Ucítím lehký dotek na mé noze, což naznačuje jediné. Otočím se k Harrymu, který se křečovitě usmívá a nohu má příliš nebezpečně blízko mé. Hned mi bylo jasné, že mě kopl. Takže on si chce takto hrát?
,,Ou, bylo mezi vámi něco?" zeptal se lišácky Dylan. Musela jsem se usmát.
,,Ano/Ne!" řekneme s Harrym naráz. Samozřejmě, že on ne a já ano. Lehce jsem se zamračila a povzdechla si. Samozřejmě, že on musí být vždy proti. Nemůžeme v tomto světě showbiznisu říkat pravdu? Ne? To asi nejde. Vlastně je to zvláštní. Lidé o nás něco chtějí vědět, ale mi záměrně lžeme, aby nás měli radši. Takže nemají rádi nás, ale naše vymyšlené povahy a osobnosti. Skutečné já nikdo nikdy nepozná. Z televize neurčíte jestli někdo lže nebo ne. K tomu se to může zamaskovat photoshopem a takovýma sračkama.
,,Takže vidím, že to radši necháme být," uchechtne se Ester. Hodná holka! Musela jsem se usmát a přikývnout. Nemluvit nebo bych zase vypustila něco nevhodného a možná se i nějak prokecla. Což se stává často, něco řeknu a ani si neuvědomím, že druhý den to bude v každém časopise a televizi. Je to až nelidské. Začali znovu pokládat otázky, ale já jsem moc nevnímala. Jediné, co jsem chtěla vědět, bylo být blízko u Harryho a promluvit si.
************************************************************************************************
,,Dneska se nám to povedlo!" vyjekl Niall. Pamatuji si ho, protože je jako jediný z nich bloňďák. Dobré poznávací znamení. Podle mě do jejich kapely moc nezapadá, ale je tam zase originální. Všichni Britové, s tmavou pokožkou, tetováním a hlubokým přízvukem, zatímco Niall, přebarvený bloňďatý Ir s roztomilou tvářičkou. Nebudu lhát, když řeknu, že jsem si ho párkrát představovala s bradkou a zeleným irským kloboučkem.
ČTEŠ
Facebook (Harry Styles)
FanfictionHarry Styles: Chtěl bych, abys tu byla Amanda Seyfried: Já ne Harry Styles: Proč? Amanda Seyfried: Protože bych tě nevzrušovala přes facebook Harry Styles: Jak víš, že mě vzrušuješ? Amanda Seyfried: Proč by jsi si se mnou jinak psal? ♦Best of - 1...