5*Cesta do Anglie

3.9K 269 17
                                    

*AMANDA*

Odeslala jsem zprávu a zase se začala koukat na jejich koncert. Samozřejmě v televizi. Je divné vidět toho debila s kterým si píšu na živo. Je sice skoro večer a já mám zítra perný den, ale nikdy, opakuji, NIKDY mě nepřestane bavit sledovat ty magory jak běhají po pódiu a dělají blbosti. Za to jim platí? A prý, že chození a focení není práce. Pff. A co dělají oni? Honí si ohony?! Jenom protočím oči a vypnu to. Potom mi napíše. Snad. Ale co to melu? Vždycky přileze. Nad tou představou protočím oči a jdu do ložnice. Skočím do postele a okamžitě usnu.

***********************************************************************************************

Zase mě probudí písnička Bang, Bang. Každý den mám nastavený jiný vyzváněcí tón. Jak originální. Stále se zavřenýma očima vezmu mobil ze stolku a přijmu hovor. Mobil si dám k uchu a lehnu si na záda.

,,Ano?" zeptám se rozespale a líně otevřu oči. 

,,Amando, kde kruci jsi?! Víš kolik je?! Devět. A v deset nám letí letadlo do Anglie, abys mohla nafotit ty fotky do časopisu BAZAR!!" křikne Mike a i přes telefon slyším, že je naštvaný. Nechápu ho. Vždy jenom práce, práce, práce, ale kdy si najde i čas na normální život? Někdy si o něm vážne myslím, že je robot, ale když se trochu odváže je to celkem vtipný chlap. Není starý, drzý a ani moc upjatý. Celkem ho chápu. Kdybych dělala manažera několika hvězdám a někteří z nich byli 'blázni' tak bych se asi chovala stejně. Ale co to, sakra říkal o tom letu?

,,Cože? To už letíme dneska?!" vyjeknu překvapeně a cítím se už hodně probuzená. Prudce si sednu a otevřu oči dokořán.

,,Ne. Jsem jen tak na letišti, jde jsem si dal čajíček s Megan Fox a volám ti, že letíme až za měsíc." odpoví a z jeho hlasu přímo srší ironie. Rychle se postavím a jdu k šatně. Něco mi pořád říká, ale je to jedním uchem dovnitř a druhým ven. Otevřu skříňku a rychle na sebe hodím džínové legíny, modrý top. Potom si sbalím pár nejhlavnějších věcí a v kuchyni si rychle dám jablko.

,,Jo, jo. Hned jsem tam." řeknu, típnu to a běžím ke svému miláčkovi Audi R8. Odemču to, nasednu a jedu na letiště. Po cestě si pouštím svoje oblíbené písničky od Coldplay. Za písničky Fix You jsem už konečně na letišti. Auto, vypnu, vyskočím z něj a zamknu. Hned běžím na letiště. V dálce už konečně uvidím Mika a ... och. To ne! Ona, ne!!! Jesicca Fox. Moje kolegyně a soupeřka. Na venek hrajeme nejlepší kamarádky, ale ve skutečnosti bychom si nejraději utrhli hlavy. Zamračím se, ale potom nahodím úsměv a dojdu k nim.

,,Ahoj Miku a ... Jess." řeknu a nuceně se usměji ještě více. Mike se pousměje, ale potom se zamračí. Jesicca se úplně falešně usměje a postaví se. Musíme vypadat vtipně. Stojíme naproti sobě, smějeme se na sebe jako úchylové a nejspíš se na sebe za chvilku vrhneme a začneme si vytrhávat vlasy. 

,,Fajn, tvoje spoždění nebudeme komentovat, za chvíli nám to jede." řekne Mike, vstane a jde k letadlu. My jdeme jako pejsci za ním, ale po cestě se zabíjíme pohledem. Nesnáším ji. Na jedné přehlídce mi stoupla na šaty a utrhla látku za více jak 370 euro. Měla jsem chuť ty její šaty podpálit. Dojdeme do našeho letadla do první třídy. Sednu si na sedadlo a začnu se koukat z okna. Ta kráva si naštěstí sedne daleko ode mě. Po chvilce mě to přestane bavit tak si vezmu mobil. Žádná Wifi. Bezva. Nevím co budu dělat. Možná ....

Já: Oh, bože, zabij mě, prosím!

Nechápu, že jsem vážně tak zoufalá.

Harry (Blázen): Ty jsi mi vážně napsala? Wow, měl bych být poctěn.

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat