4* Telefonát a pán kýbl (H.S.)

4.3K 275 17
                                    

*HARRY*

Z druhé strany jde slyšet ticho. Nic víc, než hrobové ticho. Buď se zbláznila radostí, že jí volá Harry Styles, nebo mobil vyhodila z okna. Každopádně doufám, že se zbláznila. To ticho mě začíná strašit. Co, když vážně vyhodila ten mobil z okna? Ne, to by neudělala. Snad. Nechtěl jsem ji volat, ale Louis mi dal nějaké číslo a řekl, že to je jeho nové číslo. A já blbec mu uvěřil! Samozřejmě, že, když jsem se jednou ptal na Amandu, tak mi hned musí dát její číslo. Potom zmizí a já kretén mu volám.

,,Harry? ... Tu reklamu neuvidíš, jako první." řekne po dlouhé chvíli. Spadne mi obrovský kámen ze srdce. Jak si může v této chvíli dělat srandu?! Typická Amanda. Ona vždy byla pohodová. Tedy od té doby, co jí znám si to myslím. Je to jenom pár dní, ale těch pár písmenek mi změnilo život. Možná jsem naivní, ale konečně si připadám, jako bych měl konečně opravdového kamaráda. V jejím případě kamarádku. Ne, že by kluci nebyli moji kamarádi, ale to jsou nejlepší a prostě mi chybí někdo koho neznám. Skamarádit se s někým neznámým. S někým, koho neznám. Udělat si nového kamaráda, o kterém nevím vše nazpaměť.

,,Poprvé slyším tvůj hlas." řeknu a zasměju se. Její hlas je i po telefonu tak hedvábný. Jako deka. Ne hrubý jako kaktus. Žádný kaktus, ale deka. Co to zase melu?

,,Oh, tak to mám asi mluvit častěji, že? A třeba o půlnoci k tobě přijdu, vlezu si pod tvojí postel a když budeš spát,tak k tobě budu promlouvat." řekne a já se zasměji. ,,Já si nědělala srandu." dořekne a já jsem zticha.

,,Víš, že mluvíš ze spánku?" zase řekne a zasměje se. Ok, teď mě děsí. Nevím, jestli se mám smát, nebo brečet.

,,Děláš si srandu, že jo?" zeptám se s pochyby v hlase.

,,Ne. A k tomu jsem jednorožec a seru duhu. Jasně, že si dělám srandu." odpoví a začne se smát. Jenom protočím oči, i když to nevidí. Nechápu, jak to dělá. Je tak přesvědčivá, i když je to úplná kravina. Přesvědčí vás o všem, třeba, i kdyby to bylo, že existují mimozemšťané.

,,Už mám na tebe alespoň telefoní číslo." řeknu a uculím se.

,,Stylesi měl by jsi jít spát, Večerníček už skončil." řekne a já slyším, že se snaží nesmát se.
,,No dovol! Já už se dávno koukám na Disney Chanel!" křiknu a na druhé straně slyším smích. Musím se nad tím taky usmát. Najednou mi to típne. Zamračím se a kouknu se na mobil. Ona opravdu zrušila náš hovor. Vlezu do postele, přikryju se až po krk a zavřu oči. Chce se mi spát, ale zavibruje mi mobil. Kouknu se na něj a vidím upozornění na Facebooku. Kliknu na to a je tam nepřijatá zpráva. Od Amandy.

Amanda Seyfried: Nechtěla jsem tě rušit u Kouzelníku z Waverlym tak ti píšu ;D Dobrou noc sladký princi

Harry Styles: Dobrou odpaněná princezno

Amanda Seyfried: Panna už nejsem od sedmnácti...

Harry Styles: Ty jsi o to přišla v sedmnácti?!

Amanda Seyfried: Jo a ty snad, ne?

Harry Styles: Ne, já jsem pořád panic.

Amanda Seyfried: Ještě budeš dalších čtyřicet let nebo co?

Harry Stryles: Jop

Amanda Seyfried: Jsi divný..

Harry Styles: This is moa baby!

Amanda Seyfried: Jdu radši spát.

Harry Styles: Jsem nadržený...

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat