Probudila jsem se na zpívání ptáčků. Pořád lepší, než budík. Převalila jsem se na druhý bok a zase se pokoušela usnout. Ležela jsem na své pohodlné posteli v úžasné ložnici, která byla v mém bytě. Bydlela jsem v posledním patře, takže jsem měla dobrý výhled na New York. Měla jsem to tu celkem moderní. Taky aby ne, když vydělávám miliony. Ano jsem nejznámější a nejžádanější herečka a modelka. Pro někoho to je práce snů, ale je to celkem vyčerpávající. Pořád létat po celé zeměkouli jenom abyste nafotili pár fotek a natočili nějaké záběry. Musím vstávat brzy ráno, abych si mohla vybrat oblečení na nějakou premiéru nebo na focení. Není to žádný med. Ale sama jsem si to vybrala. Tenhle víkend mám naštěstí volno, ale pak zase začínám pracovat naplno. Musím natočit reklamu, nafotit novou kolekci a nějaký režisér mě chce v novém filmu, takže se musím podívat na smlouvu. Takže rušný týden. Aspoň teď mám volné ty dva dny. Povzdechla jsem si a pomalu otevřela jedno oko. Potom druhé a trochu jsem zamrkala, kvůli paprskům světla, které procházeli skrz žaluzie. Posadila jsem se a porozhlédla jsem se po pokoji. Přemýšlela jsem, co mám dělat. Asi si půjdu udělat snídani a potom půjdu na sociální stránky. Vstala jsem a přešla do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a nespokojeně mlaskla. Lednička byla skoro prázdná. Vzala jsem si tedy mlíko a k tomu jsem vyhrabala cereálie. Udělala jsem si cereálie s mlékem. Vzala jsem si lžičku a zase šla do ložnice. Misku jsem odložila na noční stolek a nahnula se pro notebook. Zapnula jsem ho a najela na Google. Přihlásila jsem se na Facebook. Zase jsem si vzala misku a začala jíst. Přijala jsem pár žádostí o přátelství, odepsala na zprávy a pár lidí šťouchla. Potom jsem už jenom líně jezdila po stránkách.
Najednou se mým pokojem rozezněla písnička Summer od Calvina Harrise. Kouknula jsem se, kdo mi volá. Byla to moje sestra Rosemary. Protočila jsem očima a vzala to.
,,Ahoj, Amando!'' slyšela jsem její hlásek. Rosemary je teprve čtrnáct a jako u každé holky v jejím věku ujíždí na oblečení, lásce, oblíbených kapelách, ale co škola? Díky bohu, Rosemary školu bere vážně a snaží se, i když sem tam nějak vyjede. Miluji svoji sestru, ale někdy mám pocit, že ji přetrhnu. Pořád po mně žádá autogramy od slavných zpěváků, herců a tak. Je prostě prima mít sestru herečku a modelku.
,,Rose, co se zase stalo?'' zeptala jsem se a zasmála se. Moje sestra mi vždy volá jenom, když se něco stalo nebo když něco chce. Nejspíš si říkáte, že to je otravné, ale mě to nevadí. Přece jenom jsme sestry, máme stejnou matku a otce.
,,Nechystáš se, v nejbližší době do Londýna?'' zeptala se a i když jsme jenom telefonovali tak jsem slyšela její naději v hlase. Nechápu, co zase vymyslela.
,,Ne, myslím, že ne. Proč?'' zeptala jsem se, protože vím, že kdybych se nezeptala tak by mě k tomu donutila. To už jsem se za ty roky naučila. Rose je velmi upovídaný člověk, a když chcete mluvit vy, musíte být opravdu rychlí.
,,One Direction tam budou mít koncert.'' řekla smutně. Ach jo. Ano, Rose miluji One Direction. Vlastně ona a její holčičí gang. Prostě je milují a mohla jsem čekat, kdy se něco takového stane. Nevím, co na nich vidí. Ne, nehatuju je, ale prostě je ani nemusím. Chci je poznat, ale zase nechci. Je to složité.
,,A kdy?'' povzdechla jsem si. Jestli to mé sestřičce udělá radost, tak to udělám. Hlavně, aby si zase bulvár nevymyslel, že chodím s Harrym Stylesem. To by Rose zuřila. Rose Harryho přímo miluje. To když přijdu někdy domů tak celý víkend 'On je tak sexy!' nebo 'Jak mohl chodit s Kendall!!!". No však to znáte. Posedlé Directionerky.
,,Jsi nejlepší Am!!!! 12.6.!" zakřičela a mně málem praskly ušní bubínky. Jak je snadné udělat někomu radost, ne? Ale moment....
,,Rose, promiň, ale to odlétám do Francie na přehlídku Victoria's Secret.'' řekla jsem a slyšela, jak hned Rose utichla. Nejspíš teď bude zklamaná, ale ta přehlídka je důležitá. Díky ní bych se mohla dostat na první místo nejlepší žena roku. I když mi je dvacet. Už jsem vyhrála Miss, byla jsem druhá nejvíce sexy žena a hrála jsem v dvaceti filmech. Takže si myslím, že jsem na tom celkem dobře. A Victoria's Secret mi pomůžou se dostat ještě více.
,,Ale slibuji ti, že jestli je někdy potkám tak je poprosím a autogram pro tebe." řekla jsem a usmála se. Vážně chci udělat radost Rose. Jsem jí dlužná, protože kvůli mě nemá moc soukromí. Na venek dělá, že je to super být středem pozornosti, ale přitom jí to určitě vadí. A proto to dělám. Navíc já si taky splnila svůj sen a potkala se s Coldplay, tak proč ne Rose?
,,Díky Am! Jsi super, ségro." řekla a já si dojatě dala ruku na srdce.
,,Ty taky, ale teď už musím. Ahoj." řekla jsem a típla to. Zase jsem si lehla a koukala na Facebook. Zase jsem projížděla různými stránkami, ale většinou tam byli One Direction. Potom mě to napadlo. Do vyhledávače jsem dala Harry Styles. Klikla jsem na prvního a byl to on. Měl tady ostatní kluky z One Direction, Ritu Oru, Kayu Scodelarion, Barbaru Pavlin a Kendall Jenner a tak. Klikla jsem na žádost o přátelství. Kousla jsem se do rtu a notebook zaklapla. Jdu si dát sprchu. Přišla jsem do koupelny a vysvlékla se. Vlezla jsem si pod sprchu a začala se umývat. Není nic lepšího než si dát vlažnou sprchu po ránu. Začala jsem se umývat mým oblíbeným gelem s vůní vanilky. Když jsem potom všechen gel umyla tak jsem vyšla ze sprchy a začala se utírat. Jenom v ručníku kolem těla jsem šla do ložnice ke skříni a šla si vybrat oblečení. Vzala jsem si černé legíny a bílé tílko. Zase jsem skočila do postele a zapnula notebook. Otevřela jsem Facebook a tam bylo pár upozornění. Jedno, mě ale zvlášť potěšilo.
Harry Styles přijal vaši žádost o přátelství ...
Usmála jsem se a zjistila, že je online. Chvilku jsem váhala, jestli mu mám napsat, ale udělal to dříve.
Harry Styles: Ty jsi Amanda? Nejsi fake?
Amanda Seyfried: Ne jsem vážně Amanda, zlato
Harry Styles: Budu ti věřit ...jsi modelka, že?
Amanda Seyfried: Ne, herečka.
Harry Styles: Tak proč máš na profilu napsáno modelka?
Amanda Seyfried: Ty ses koukal na můj profil, jo? ;*
Harry Styles: Jsi jiná ... líbíš se mi
Amanda Seyfrid: Nejsi jediný ^^
Harry Styles: Ale jsem jediný, který ti může napsat, že jsi sexy, jako Harry Styles.
Amanda Seyfried: To je pravda, kdo by nechtěl slyšet od Harryho Stylese, že je sexy
Harry Styles: Já si to říkám, každý den v zrcadle
Amanda Seyfried: .......
Harry Styles: Kočko?
Amanda Seyfried: .......
Harry Styles: Zlato?!
Amanda Seyfried: Promiň, šla jsem si říct do zrcadla, že jsem sexy ;D
Harry Styles: Jsem na tom líp, než Zayn -___-
Amanda Seyfried: To je ten bloňďák?
Harry Styles: To je Niall, Zayn je černovlasý :D
Amanda Seyfried: Aha
Harry Styles: Proč sis mě přidávala, když nejsi fanynka? Moment .. protože jsem sexy!
Amanda Seyfried: Ty vždycky. Protože nemám co jiného dělat
Harry Styles: Budu dělat, že to není myšleno ironicky.
Amanda Seyfried: Jestli chceš ....
Harry Styles: Jsi strašná flákačka!
Amanda Seyfried: Ano, jsem. Nestydím se za to ^^
Harry Styles: Takže co budeš celý víkend dělat?
Amanda Seyfried: Budu ležet, koukat se na filmy a cpát se čokoládovou zmrzkou.
Harry Styles: ......
Amanda Seyfried: A ty?
Harry Styles: Nejspíš strávím den se svou pravačkou.
Amanda Seyfrid: Já se klidně zastavím
Harry Styles: Vážně? :OOO
Amanda Seyfrid: Ne, ale můžu ti poslat svoje fotky ve spodním prádle a stránky s pornem.
Harry Styles: Ty fotky by se šikly
Amanda Seyfrid: Musím nadrženče, Ian čeká *♡*
Harry Styles: Heh a co ty fotky?!
Amanda Seyfried: .....
Harry Styles: Babe?!!!
Amanda Seyfried: ..........
Harry Styles: SHIT!!!
***************************************************************************************
Když jsem dokoukala Upíří deníky, tak jsem šla do šatny a vzala si své oblečení na běhání. Pokaždé, když je čas, tak si jdu zaběhat. Je to takové odreagování od všech problémů a práce. Sice sem tam potkám nějaké fanoušky, kteří chcou fotku nebo podpis, ale takové ty akutní případy, kdy se na vás vrhne stovky lidí se naštěstí staly jenom dva.
Zrovna jsem běžela kolem nějaké kavárny. Zastavila jsem se a podívala se dovnitř. Bylo tu celkem prázdno, ale pěkně. Zalezla jsem dovnitř a sedla si do nějakého boxu. Bylo to tu takové příjemné. Zdi byly tmavé a bílé a podlaha byla ze dřeva. Všichni tu vypadali jako jedna velká rodina. Koukla jsem se na jídelní lístek a koukala se, co tu mají. Přišla ke mně nějaká holka. Vypadala na sedmnáct možná šestnáct..
,,Co si dáte?" Zeptala se a upřímně se usmála. Uf, bála jsem se, že to bude nějaká slečinka, která tady je jenom kvůli rodičům a hází na všechny špatnou náladu. Příjemné překvapení. Taky jsem se usmála.,,Prosila bych tu horkou čokoládu se šlehačkou." Řekla jsem a odložila jídelní lístek. Jenom přikývla a odešla. Já jsem si vzala mobil. Mají tu wifi. Naštěstí zadarmo. Připojila jsem se a šla na Facebook. Zase jsem se koukala na různé stránky ,dokud mě nevyrušila zpráva.
Harry Styles: Oh doufám, že jsi tu, protože se strašně nudííííííím!!!!
Amanda Seyfried: Proč?
Harry Styles: Protože musím poslouchat debilní kecy Paula o našem novém turné -__-
Amanda Seyfried: Se nemáš, mně všechno posílají na email
Harry Styles: Grrr. Náladu by mi zpravily ty fotky
Amanda Seyfried: Strč si
Harry Styles: Hmmm .... humr
Amanda Seyfried: Huh?
Harry Styles: Sedíme v nějaké restauraci a k vedlejšímu stolu donesli humra
Amanda Seyfried: Takže si zahraješ na Tarzana a ukradneš jim ho?
Harry Styles: Hmm, asi. Proč Tarzan?
Amanda Seyfried: Máte stejné vlasy ....
Harry Styles: Ha, ha, ha
,,Paní máte tady tu čokoládu." Řekla ta číšnice a položila přede mne kávu. Usmála se a koukala se na mě.
,,Děkuji." Řekla jsem a čekala, co ještě řekne.
,,Víte ... já jsem vaše fanynka a ... podepsala byste se mi?" Zeptala se mě s nadějí v očích. Usmála jsem se ještě více a kývla na souhlas. Jen vypískla a dala přede mě nějaký deník. ,,Pro Molly." Řekla a široce se usmála. Podepsala jsem se a podala jí to. Zase vypískla a odběhla. Zasmála jsem se a začala si míchat čokoládu, ale vyrušilo mě bzučení mobilu.
Harry Styles: Proboha Am! Co děláš?!
Amanda Seyfried: Nějaký závislý. Donesli mi čokoládu.
Harry Styles: Heh?
Amanda Seyfried: Jsem v kavárně ...
Harry Styles: ........
Amanda Seyfried: Byla jsem běhat a po cestě si zašla do kavárny na čokoládu!
Harry Styles: Ty běháš? To je sexy.
Amanda Seyfried: Boxování je sexy
Harry Styles: Já boxuju
Amanda Seyfried: No právě
Harry Styles: Aww
Amanda Seyfried: Musím končit kocourku, vystačíš si s pravačkou
Harry Styles: Ne! Nenechávej mě tu!
Amanda Seyfried: Sorry musím běžet ;*
Harry Styles: .....
Amanda Seyfried: P.S. Nenávidím tě
*********************************************************************************
Tak je tu nový a zároveň první díl!!! Doufám že se vám líbí a budu ráda za každý like a koment .A chci moc poděkovat za tolik like a koment jste nejlepší :') Tento díl je věnovaný pro barcca02 za krásný komentář :'D
Emmi022
ČTEŠ
Facebook (Harry Styles)
FanfictionHarry Styles: Chtěl bych, abys tu byla Amanda Seyfried: Já ne Harry Styles: Proč? Amanda Seyfried: Protože bych tě nevzrušovala přes facebook Harry Styles: Jak víš, že mě vzrušuješ? Amanda Seyfried: Proč by jsi si se mnou jinak psal? ♦Best of - 1...