*Amanda*
Ráno jsem se probudila na zvuk otravného budíku a hned do něj bouchla, aby přestal vydávat strašné zvuky. Posadila jsem se a zívla únavou. Dneska bude prostě 'super' den. Dneska je to prokleté focení. Proběhne to asi takhle ...
1) Nafotíme s tou černou dušičkou Marry pár fotek.
2) Celý den mít nervy v prdeli, protože se bude hlasovat.
3) Vyhlásit vítězku a ta bude na obalu časopisu BAZAR
Jednoduché, ale nejhorší bude krok 2. Vážně pro mě bude Hazz hlasovat? Ne, ne, už mi zase na tom nějak moc záleží. Pomalu vylezu z postele, a jako nějaká panenka se doplazím ke skříni. Vezmu z ní nějaké letní šaty a spodní prádlo. Dojdu do koupelny, všechny věci si dám na pračku a začnu se vysvlékat z pyžama. Dám si rychlou osvěžující sprchu a obleču si to oblečení. Vezmu si nějaké líčení a namaluji se. Řasenku, lesk na rty, tužku, a trochu pudru. Hned dojdu do obýváku, kde si vezmu kabelku. Naházím do ní potřebné věci a jdu ven.
Za nějakou hodinku jsem už ve studiu a nervózně čekám na Mika. Po nějakých pěti minutách se tady objeví s tou děvkou. Propíchnu ji pohledem a kysele se zatvářím. Na její přepatlaný ksicht jsem se vážně netěšila.
,,Holky, chci vám představit Maxe a Thomase. Budou to vaši kadeřníci." řekne Mike a ukáže na dva kluky. Mě brada padne na zem a vykulím oči. Woohoo. To je kus. Jeho ostře řezané rysy, jeho kratší vlasy vyčesané nahoru a ty oči ... a svaly. Myslím, že mi tečou sliny. Ale, na Harolda nemá. Bohužel. Proč i ten nejvíce sexy chlap pro mě není tak sexy, jako to pako s květákem na hlavě?!!
,,Pozor, ať se neuslintáš k smrti." šťouchne do mě ta kravka a uchechtne se. Jenom protočím oči a vražedně se na ni kouknu. Stoupnu si a stoupnu si naproti tomu chlapovi.
,,Amando, tohle je Thomas. Tvůj stylista." řekne Mike a pousměje se. Usměji se na toho Thomase a nastavím k němu ruku.
,,Amanda."
,,Thomas." řekne a taky se usměje. Ruku přijme a políbí její konec. Jaký romantik. Nesnáším romantiku. Ale on je u toho tak cute. Potom se narovná a znovu se na mě zářivě usměje. Chytí mě za ruku a někam mě začne tahat. Samozřejmě ho následuji jako poslušný pejsek.
,,Tak, Amando ... těšíš se na focení?" zeptá se, když se posadím do křesla. Dá mi nějaký hadr kolem krku a začne mi pomalu umývat hlavu. Neodpovídám mu a užívám si tu úžasnou masáž. Po chvíli mi je vysušil a začal je česat a různě barvit.
,,No, celkem jo, ale jsem nervózní." řeknu a zasměju se. V odrazu zrcadla uvidím, jak se usmál a dále barví vlasy. Najednou mi pípne Sms. Rychle se mrknu na mobil.
1 nepřijatá zpráva ...
Hazz: Nenávidím ji! Nejradši bych tě objal a nikdy nepustil. Potřebuji tě :'(
,,Dobře, hotovo. Můžeš se jít převléct." řekne Thomas a usměje se. Taky se usměji, nenápadně si vezmu mobil a jdu do šaten. Zavřu dveře a zalezu si do skříně k oblečkům. Vytočím známé číslo a telefon si přiložím k uchu.
,,Amando?" slyším celkem i příjemný chraplák. Po zádech mi hned přeběhne mráz a já se musím pousmát. Jaké to asi je slyšet ho naživo? No, to se dozvím jindy.
ČTEŠ
Facebook (Harry Styles)
FanficHarry Styles: Chtěl bych, abys tu byla Amanda Seyfried: Já ne Harry Styles: Proč? Amanda Seyfried: Protože bych tě nevzrušovala přes facebook Harry Styles: Jak víš, že mě vzrušuješ? Amanda Seyfried: Proč by jsi si se mnou jinak psal? ♦Best of - 1...